dc.contributor.advisor | Τσιότρας, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Μπακατσέλου, Σταυρούλα-Χριστίνα | |
dc.contributor.other | Mpakatselou, Stavroula-Christina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-09-07 | |
dc.date.accessioned | 2017-09-07T10:31:39Z | |
dc.date.available | 2017-09-07T10:31:39Z | |
dc.date.copyright | 2017-06 | |
dc.date.issued | 2017-09-07 | |
dc.identifier.other | ΔΜΥ/2017/00405 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3070 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Εισαγωγή: Η ποιότητα στο χώρο της υγείας είναι πολυδιάστατη, υποκειμενική και πολύπλοκη ενώ ταυτόχρονα είναι αναγκαία και έχει τεράστια σημασία για την ασφάλεια των ασθενών και την ικανοποίησή τους. Αποτελεί προσδιοριστικό παράγοντα προαγωγής και βελτίωσης της υγείας των πολιτών, βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών στις μονάδες υγείας καθώς και της ικανοποίησης των ασθενών.
Σκοπός: Σκοπό της παρούσας έρευνας αποτελεί η διερεύνηση καλών πρακτικών για τη βελτίωση της ποιότητας στα Κέντρα Αποκατάστασης και Αποθεραπείας. Συγκεκριμένα έχει επιλεχθεί ως μελέτη περίπτωσης το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica-Αρωγή Θεσσαλονίκης».
Μεθοδολογία: Ως μέθοδος για την παρούσα έρευνα θα χρησιμοποιηθεί η πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Η πρωτογενής έρευνα θα διενεργηθεί με την δημιουργία ενός δομημένου ερωτηματολογίου από την ερευνήτρια και με την διανομή αυτού στους εργαζόμενους του ΚΑΑ που μελετάτε. Η δευτερογενής ερεύνα θα στηριχθεί στη μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας.
Αποτελέσματα: Βασικό εύρημα αποτελούν οι προσδιοριστικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσα από το πρίσμα από το οποίο το αντιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι ενός ΚΑΑ, που αποτελεί leader στην αγορά της αποκατάστασης και καταβάλλει προσπάθειες για την διατήρηση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του.
Συμπεράσματα : Η αντίληψη για το τι αποτελεί ποιότητα υπηρεσιών και τα εργαλεία που βοηθούν στη βελτίωση της εξαρτάται από ποικίλους παράγοντες . Η επίτευξη του στόχου για την βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών δύναται να επέλθει μέσα από την χάραξη πολιτικής της διοίκησης, για την καλύτερη κατανόηση της σημασίας της ποιότητας από τους εργαζομένους του ΚΑΑ. | el_GR |
dc.format.extent | 75 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Ποιότητα υπηρεσιών υγείας | el_GR |
dc.subject | Quality of health services | el_GR |
dc.subject | Ποιότητα υπηρεσιών -- Κέντρα Αποκατάστασης και Αποθεραπείας | el_GR |
dc.subject | Quality of services -- Rehabilitation Centers | el_GR |
dc.title | Καλές πρακτικές για την βελτίωση της ποιότητας στα κέντρα αποκατάστασης και αποθεραπείας. Μελέτη περίπτωσης | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Background: Quality in health is multidimensional, subjective and complex while at the same time seems necessary and of great importance for patient safety and satisfaction. It is a determinant of promoting and improving the health of citizens, of improving the services provided in the health units as well as of the satisfaction of the patients.
Aim: The purpose of this research is to investigate good practices for improving quality in Rehabilitation Centers. In particular, the Recovery and Rehabilitation Center "Euromedica-Arogi Thessaloniki" has been selected as a case study.
Methods: As a method for this research, primary and secondary research will be used. Primary research will be carried out by creating a structured questionnaire by the researcher and distributing it to the employees of the Rehabilitation Center which is selected as a case study. Secondary research will be based on the study of international literature.
Results: Key determinants are the determinants that influence the quality of services provided through the perception of the employees of a Rehabilitation Center that is a leader in the recovery market and is making efforts to maintain and improve its services.
Conclusions: The perception of what constitutes quality of service and the tools that help improve it depends on a variety of factors. Improving the quality of service can be achieved through the management's policy-making, in order the Rehabilitation Center’s staff, to understand better the importance of quality. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |