Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυπριανίδου, Έφη
dc.contributor.authorΑνδριοπούλου, Βαρβάρα
dc.contributor.otherAndriopoulou, Varvara
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-06
dc.date.accessioned2017-09-06T08:55:13Z
dc.date.available2017-09-06T08:55:13Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-09-06
dc.identifier.otherΠΠΑ/2017/00031el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3068
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική διατριβή εξετάζει τις μορφές πατρωνίας στην τέχνη, από την εποχή της ελληνικής αρχαιότητας όπου κυριάρχησε ο θεσμός της χορηγίας ως ιδιαίτερη «λειτουργία» εντός της πόλης – κράτους, έως και τη σύγχρονη περίοδο, όπου οι μορφές πατρωνίας αποτυπώνονται πλέον ως πολυσχιδείς και πολυδιάστατες, άμεσα συνυφασμένες με την παγκόσμια οικονομία. Η μεταπτυχιακή διατριβή βασίστηκε στη βιβλιογραφική έρευνα και μελέτη πρωτογενών διεθνών πηγών, αρθρογραφίας και εργογραφίας. Η πατρωνία παρουσιάζεται ως θεσμός κοινωνικός, πολιτικός και οικονομικός και αναλύεται μορφολογικά και διαχρονικά στα είδη της. Αναγνωρίζεται η γενικότερη συνεισφορά της στην ανάπτυξη των καλών τεχνών, αλλά και τα προβλήματα που σχετίζονται με αυτή. Μέσω της διερεύνησης περιπτώσεων πατρώνων και μαικήνων παλαιότερων εποχών, αλλά και της σύγχρονης, επιχειρείται να απαντηθεί το γενικότερο ερώτημα «ποιες μορφές έλαβε και λαμβάνει η πατρωνία και με ποιο τρόπο συνέβαλε στην εξέλιξη της τέχνης». Η διατριβή ολοκληρώνεται με μια ανάλυση των σύγχρονων μορφών πατρωνίας.el_GR
dc.format.extentvii, 70 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠατρωνία -- Τέχνεςel_GR
dc.subjectPatronage -- Artsel_GR
dc.titleΜορφές πατρωνίας στην τέχνη: Από τα θεωρικά του Περικλή έως το Crowdfunding της ψηφιακής εποχήςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis master thesis examines the forms of patronage of the arts, from the era of Greek Antiquity, where the institution of sponsorship was dominated as a particular «operation» within the city-state, up to the present time, where patronage is depicted as multidimensional form, directly connected to the global economy. The postgraduate dissertation is based on bibliographic research and study of primary international sources, articles and works of art. Patronage is presented as a social, political and economic institution and also analyzed in its types, morphologically and chronologically. Although recognizing its general contribution to the development of fine arts, the thesis also examines the drawbacks and problems of arts patronage. Studying cases of Patrons and Maecenas, from both the history of art and the contemporary times, the dissertation examines the types of patronage and the ways it contributed to the evolution of art. The thesis refers to modern types of arts patronage.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record