Show simple item record

dc.contributor.advisorΤάλιας, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Σάββας
dc.contributor.otherPapadopoulos, Savvas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-10-03
dc.date.accessioned2016-10-03T12:01:55Z
dc.date.available2016-10-03T12:01:55Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-10-03
dc.identifier.otherΔΜΥ/2016/00367el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2668
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι επικρατούσες συνθήκες έχουν οδηγήσει τόσο τις επιχειρήσεις, όσο και τους καταναλωτές στην στροφή προς την ποιότητα. Η πρόληψη δυσχερειών στην παραγωγή και διάθεση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, η συγκράτηση δαπανών και η απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου της αγοράς από μεριάς επιχειρήσεων και επίτευξης των αναγκών από μεριάς καταναλωτών αποτελούν μονόδρομο στην εφαρμογή προγραμμάτων ολικής ποιότητας. Η ΜΕΘ αποτελεί ένα ιδιαίτερης σημασίας τμήμα λόγω της φύσης της όπου νοσηλεύονται βαρέως πάσχοντα άτομα. Εξ αιτίας αυτού του γεγονότος έγινε επιτακτική η ανάγκη για επέκταση της εφαρμογής της ποιότητας της παρεχόμενης φροντίδας στον εν λόγω τμήμα. Η εκπόνηση της παρούσας διατριβής πραγματώθηκε με διττό στόχο. Από τη μία πλευρά περιλαμβάνει τη διερεύνηση της εφαρμογής ολικής ποιότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας σε ΜΕΘ και από την άλλη τις συνέπειες που προκαλούνται από τη στροφή ή μη στην ποιότητα. Για την επίτευξη αυτών των σκοπών θα πραγματοποιηθεί αναζήτηση σε βάσεις δεδομένων όπως PubMed, Cochrane, ΙΑΤΡΟΤΕΚ & Medline για την άντληση σχετικών πηγών. Εν κατακλείδι, η εφαρμογή της ποιότητας στη λειτουργία των ΜΕΘ αποτελεί μονόδρομο. Η συγκράτηση των δαπανών στην υγεία, η παροχή της καλύτερης δυνατής φροντίδας υγείας, η αύξηση και της αποτελεσματικότητας των υγειονομικών οργανισμών, η πρόληψη λαθών και δυσχερειών, καθώς και η επίτευξη ικανοποίησης και υλοποίησης των αναγκών των ασθενών και του οικογενειακού τους περιβάλλοντος δύναται να επιτευχθούν με τη χρήση προτύπων ποιότητας.el_GR
dc.format.extent45 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.subjectQuality of health servicesel_GR
dc.titleΗ διασφάλιση της ποιότητας στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe circumstances have led both businesses and consumers in the flight to quality. Prevention of difficulties in the production and marketing of products and / or services, the retention costs and gaining greater market share on the part of enterprises and achieving the needs on the part of consumers are the only way to implement total quality programs. The ICU is a particularly important part because of the nature of where critically ill people are hospitalized. Because of this fact it became imperative to extend the application of the quality of care provided in this section. The preparation of this thesis was held with dual purpose. On the one hand includes exploration of total quality implementation in healthcare services provided in the ICU and the other consequences caused by the shift or not in quality. To achieve these objectives will be searched in databases such as PubMed, Cochrane, Medline & IATROTEK to select relevant sources. In conclusion, the implementation of quality in the operation of the ICU is a must. The containment of expenditure on health, providing the best possible health care, growth and efficiency of health organizations, prevention of errors and difficulties, and to achieve satisfaction and realization of the needs of patients and their family may be achieved by using quality standards.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record