Show simple item record

dc.contributor.advisorΧαραλάμπους, Μαριάννα
dc.contributor.authorΣείσου, Γιάννης
dc.contributor.otherSisou, Giannis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-14
dc.date.accessioned2016-09-14T10:19:46Z
dc.date.available2016-09-14T10:19:46Z
dc.date.copyright2016-06
dc.date.issued2016-09-14
dc.identifier.otherΔΜΥ/2016/00348el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2611
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι αφενός η διερεύνηση των απόψεων και αφετέρου η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις προσφερόμενες υπηρεσίες υγείας στα νοσοκομεία της Κύπρου (Ιδιωτικά Νοσοκομεία Λάρνακας και Δημόσιο Νοσοκομείο Λάρνακας). Οι αντικειμενικοί στόχοι της έρευνας είναι να εκτιμηθεί το επίπεδο ικανοποίησης των νοσηλευομένων για τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, να εντοπισθούν παράγοντες που δύναται να επηρεάζουν την ικανοποίηση των συμμετεχόντων από τις υπηρεσίες υγείας καθώς και να παρουσιαστούν οι πιθανές διαφορές που ενδέχεται να αναδειχθούν μέσα από τις απόψεις των συμμετεχόντων για τα νοσοκομεία, ιδιωτικά και δημόσιο. Μεθοδολογία: Το δείγμα της μελέτης αποτέλεσαν 285 ασθενείς που νοσηλεύτηκαν στα συγκεκριμένα νοσοκομεία. Αποτελέσματα: Η πλειονότητα των ασθενών εκφράζουν σημαντική ικανοποίηση από τη συνολική, τη νοσηλευτική και την ιατρική φροντίδα. Συγκεκριμένα, οι ασθενείς που νοσηλεύτηκαν στα Ιδιωτικά Νοσοκομεία της Λάρνακας δείχνουν περισσότερο ικανοποιημένοι από εκείνους που νοσηλεύτηκαν στο Δημόσιο Νοσοκομείο Λάρνακας. Ωστόσο, οι διαφορές που προκύπτουν στις περισσότερες κατηγορίες είναι μικρές. Δεν βρέθηκε στατιστικά σημαντική διαφορά στη συνολική ικανοποίηση μεταξύ φύλων (p=.687). Αντίθετα, η ηλικία και η εκπαίδευση έδειξαν ότι έχουν μια στατιστικά σημαντική σχέση (p=.000, p=.016) με την ικανοποίηση. Επίσης, οι διαφορές που εντοπίστηκαν στην μέτρηση ικανοποίησης καθώς και προσδοκιών από το κάθε νοσοκομείο στην πλειονότητά τους ήταν στατιστικά σημαντικές καθώς p<.05. Συμπεράσματα: Η ικανοποίηση των ασθενών είναι γεγονός πως αποτελεί σημαντική ένδειξη της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας που παρέχεται από τα νοσοκομεία. Η πλειονότητα των μελετητών αναγνωρίζουν τη υψηλή σημασία των απόψεων των ασθενών αναφορικά με τις προτιμήσεις τους για την περίθαλψη. Οι ασθενείς μπορούν να αναγνωρίζουν καθώς και να αξιολογούν την ποιότητα της φροντίδας που δέχονται και είναι σε θέση να κρίνουν τα αποτελέσματα της στη βελτίωση της υγείας τους.el_GR
dc.format.extent84 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel_GR
dc.subjectPatients satisfactionel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενών -- Δημόσια νοσοκομεία -- Κύπροςel_GR
dc.subjectPatients satisfaction -- Public hospitals -- Cyprusel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενών -- Ιδιωτικά νοσοκομεία -- Κύπροςel_GR
dc.subjectPatients satisfaction -- Private hospitals -- Cyprusel_GR
dc.titleΗ ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στο δημόσιο και στα ιδιωτικά νοσοκομεία της Λάρνακας στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractPurpose: The purpose of this study to investigate the views and also the measurement of patient satisfaction with the provided health services at both hospitals in Cyprus (Larnaca Private Hospitals and State Hospital of Larnaca). The objectives of the study is to assess the level of hospitalized people’ satisfaction for healthcare services provided, to identify these factors that may influence on the satisfaction of participants from the health services and to present the possible differences that may emerge through the views of participants for the two hospitals. Methodology: The study sample consisted of 285 patients who were treated in these hospitals Results: The majority of patients express considerable satisfaction from overall, nursing and medical care. Specifically, patients hospitalized in Private Hospitals of Larnaca show more satisfied than those who were admitted to the State Hospital of Larnaca. However, the differences that arise in most classes are limited. No statistically significant difference are observed in overall satisfaction between genders (p = .687). In contrast, the age and education factors have demonstrated a statistically significant relationship (p = .000, p = .016) with satisfaction. Also, the differences identified in the measurement of satisfaction and expectations of each hospital were mainly statistically significant as p <.05 Conclusions: In general, patient satisfaction is an important indicator of the quality of health services provided by hospitals. The majority of authors recognize the high importance of the views of patients regarding their preferences for care. Patients are able to recognize and evaluate the quality of care they receive and are able to judge the results of the improvement of their health.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record