Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσίχλη, Άννα
dc.contributor.authorΓιαννακός, Στυλιανός
dc.contributor.otherGiannakos, Stylianos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-25
dc.date.accessioned2016-07-25T07:42:10Z
dc.date.available2016-07-25T07:42:10Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-07-25
dc.identifier.otherΘΣΠ/2016/00056el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2479
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή θέτει ως πεδίο έρευνας τις σκηνοθετικές προσεγγίσεις των Ariane Mnouchkine, Robert Wilson και Thomas Ostermeier σε έργα του William Shakespeare. Τα ερευνητικά ερωτήματα που αναμένεται να απαντηθούν αφορούν το πως διαμορφώνεται η αισθητική του κάθε σκηνοθέτη, ποια η οπτική με την οποία προσεγγίζει το έργο, ποια η μέθοδος δουλειάς του, και ποιες ομοιότητες και διαφορές παρατηρούνται μεταξύ τους. Τα τρία πρώτα κεφάλαια εξετάζουν τον κάθε σκηνοθέτη ξεχωριστά, παρουσιάζοντας την ως τώρα πορεία του, την αισθητική και τις επιρροές του, και αναλύοντας στη συνέχεια τις σκηνοθεσίες του σε έργα του Shakespeare. Στο τελευταίο κεφάλαιο προσεγγίζονται συγκριτικά οι βασικότερες παράμετροι αυτών των σκηνοθεσιών, εντοπίζονται σημεία σύγκλισης και σημεία απόκλισης των τριών δημιουργών, και εξάγονται συμπεράσματα.el_GR
dc.format.extentvii, 78 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectShakespeare, William 1564-1616el_GR
dc.titleΣκηνοθετικές προσεγγίσεις των έργων του W. Shakespeare απο τους A. Mnouchkine, R. Wilson και Th. Ostermeierel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation’ s academic field of research concerns the directorial approaches of Ariane Mnouchkine, Robert Wilson and Thomas Ostermeier of William Shakespeare’s plays. The research questions of the study explore the ways these directors form their aesthetics, their artistic angle on the plays, their methodological lines along with the possible differences or similarities that may be observed among them. The first three chapters examine each director separately, presenting his or her artistic career up to now, their influences and their focus on specific directed performances of Shakespearean plays. In the last chapter, there is the comparative analysis of the basic strategies employed by these directors; there is also an attempt to unfold any point of convergence and deviation among the three creators. In the end, there is the section exploring how certain conclusions could be met.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record