Show simple item record

dc.contributor.advisorΣιδηροπούλου, Αύρα
dc.contributor.authorΝεοκλέους, Νεοκλής
dc.contributor.otherNeokleous, Neoklis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-11
dc.date.accessioned2016-07-11T11:30:15Z
dc.date.available2016-07-11T11:30:15Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-07-11
dc.identifier.otherΘΣΠ/2016/00044el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2396
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι η ανάδειξη της τσεχοφικής μεθόδου και ως εκτούτου η αναγκαιότητα της αξιοποίησής της. Αυτό που εδώ αναζητώ είναι όλα εκείνα τα συστατικά που θεμελιώνουν τη σπουδαιότητα της, τόσο σε ό,τι αφορά καθαυτή τη μέθοδο όσο και την τεχνική, μέσα στα πλαίσια της αναζήτησης τρόπων αυτοσχεδιασμού και της σπουδής πάνω στη δύναμη που κρατά ζωντανό το θεατρικό σώμα ως ολότητα. Έχοντας υπόψη τη τσεχοφική μεθοδολογία και μέθοδο θα επιχειρήσω να ελέγξω τη θεωρητική θεμελίωση της τσεχοφικής θεωρίας και της τεχνικής, κυρίως σε σχέση με τις φιλοσοφικές και αισθητικές επιρροές του δημιουργού της. Η μέθοδος είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη αλλά και δύσκολη στην κατανόηση χωρίς την φιλοσοφική στοιχείωση. Η πολυπλοκότητα και η δυσκολία βεβαιώνουν την αξία της τσεχοφικής μεθόδου, η οποία αποσκοπεί στην απελευθέρωση κυρίως του ηθοποιού από τα στενά όρια του ατομικού του εαυτού και τη σταδιακή του μεταμόρφωση στο σκηνικό χαρακτήρα του ρόλου.el_GR
dc.format.extent60 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜέθοδος Μιχαήλ Τσέχωφel_GR
dc.titleΗ υποκριτική μέθοδος του Μιχαήλ Τσέχωφ: Φιλοσοφικές και αισθητικές επιρροές απο τονν Γκαίτε στους Ρώσσους συμβολιστέςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this paper is to promote Checkhov’s Acting method and as result the necessity of its’ practice. What I am looking for here, is all those ingredients that support its’ importance, both in terms of the method itself and the technique of acting, within the way that improvisation and study onto the force is keeping alive the theatrical body as a whole . Having in mind the Checkhovian methodology and method I will try to examine the theoretical foundation of the Checkhov’s theory and technique, mainly in relation to the philosophical and aesthetic influences of its creator. The method is very complex and difficult to understand without the philosophical approach and knowledge. The complexity and difficulty affirm the value of this method, which mainly aims to release the actor from the narrow limits of his individual self and the gradual transformation of the dramatic role.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record