Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαζαντζίδης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚαραστεργιοπούλου, Αικατερίνη
dc.contributor.otherKarastergiopoulou, Aikaterini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-19
dc.date.accessioned2015-08-20T05:43:30Z
dc.date.available2015-08-20T05:43:30Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-08-20
dc.identifier.otherΕΓΛ/2015/00024el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2011
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτο πρώτο κεφάλαιο προσπαθώ να εξηγήσω τη σημασία που έχει η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας από την ύστερη αρχαιότητα ως τις μέρες μας. Τα ελληνικά Προγράμματα Σπουδών προσπάθησαν να συμπεριλάβουν τις σύγχρονες επιστημονικές μεθόδους οι οποίες αναδείχθηκαν στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ αλλά όχι με τόσο μεγάλη επιτυχία. Οι μαθητές εξακολουθούν να αποστηθίζουν το μάθημα για να καταφέρουν να περάσουν στις εξετάσεις. Προσπαθώ να εντοπίσω τα σημεία εκείνα τα οποία δυσκολεύουν το έργο του εκπαιδευτικού, πρώτα μέσα από τις ασαφείς διατυπώσεις και οδηγίες των Προγραμμάτων Σπουδών και έπειτα μέσα από τη δομή και τη σύνθεση των εγχειριδίων Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας. Στο δεύτερο κεφάλαιο σχεδιάζω ένα διδακτικό σενάριο ακολουθώντας τις οδηγίες των προγραμμάτων αλλά και των μεθόδων διδασκαλίας οι οποίες αναφέρονται. Τοποθετώ τους μαθητές στο επίκεντρο και προσπαθώ να εντοπίσω τους οποιοσδήποτε προβληματισμούς μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας. Προσπαθώ να συμπεριλάβω πιθανά τεχνολογικά μέσα τα οποία μπορούν να βοηθήσουν κατά τη διάρκεια του μαθήματος αλλά και έξω από την αίθουσα και προτείνω τη μέθοδο του θεάτρου με κούκλες για να μπορέσουν οι μαθητές να εμβαθύνουν στο μάθημα με έναν πιο διασκεδαστικό και ευχάριστο τρόπο.el_GR
dc.format.extent61 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑρχαία Ελληνική Γλώσσα -- Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectΑρχαία Ελληνική Γραμματεία -- Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectAncient Greek Language -- Educationel_GR
dc.titleΤα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn the first chapter I give a brief account of the history of Ancient Greek Language teaching to date. The Greek curricula attempted to adapt modern scientific teaching methods introduced in Europe and in the USA. Nevertheless, Greek students still fail to learn appropriately. Subsequently, I show that the teachers are provided with nonexplicit instructions by the Greek curricula and that the teaching material is arranged inappropriately in the student Ancient Greek Language textbooks. In the second chapter I present a lesson plan according to the instructions given by the curriculum based on the scientific teaching methods mentioned. I try to make all students involved and to include aspects of the technology available during and after the lesson. To make the lesson more pleasant and the students more engaged I recommend puppet theater.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record