dc.contributor.advisor | Καζαντζίδης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Καραστεργιοπούλου, Αικατερίνη | |
dc.contributor.other | Karastergiopoulou, Aikaterini | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-08-19 | |
dc.date.accessioned | 2015-08-20T05:43:30Z | |
dc.date.available | 2015-08-20T05:43:30Z | |
dc.date.copyright | 2015-05 | |
dc.date.issued | 2015-08-20 | |
dc.identifier.other | ΕΓΛ/2015/00024 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2011 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στο πρώτο κεφάλαιο προσπαθώ να εξηγήσω τη σημασία που έχει η διδασκαλία της αρχαίας
ελληνικής γλώσσας και γραμματείας από την ύστερη αρχαιότητα ως τις μέρες μας. Τα ελληνικά
Προγράμματα Σπουδών προσπάθησαν να συμπεριλάβουν τις σύγχρονες επιστημονικές μεθόδους οι
οποίες αναδείχθηκαν στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ αλλά όχι με τόσο μεγάλη επιτυχία. Οι μαθητές
εξακολουθούν να αποστηθίζουν το μάθημα για να καταφέρουν να περάσουν στις εξετάσεις.
Προσπαθώ να εντοπίσω τα σημεία εκείνα τα οποία δυσκολεύουν το έργο του εκπαιδευτικού, πρώτα
μέσα από τις ασαφείς διατυπώσεις και οδηγίες των Προγραμμάτων Σπουδών και έπειτα μέσα από
τη δομή και τη σύνθεση των εγχειριδίων Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας. Στο δεύτερο κεφάλαιο
σχεδιάζω ένα διδακτικό σενάριο ακολουθώντας τις οδηγίες των προγραμμάτων αλλά και των
μεθόδων διδασκαλίας οι οποίες αναφέρονται. Τοποθετώ τους μαθητές στο επίκεντρο και προσπαθώ
να εντοπίσω τους οποιοσδήποτε προβληματισμούς μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της
διδασκαλίας. Προσπαθώ να συμπεριλάβω πιθανά τεχνολογικά μέσα τα οποία μπορούν να
βοηθήσουν κατά τη διάρκεια του μαθήματος αλλά και έξω από την αίθουσα και προτείνω τη
μέθοδο του θεάτρου με κούκλες για να μπορέσουν οι μαθητές να εμβαθύνουν στο μάθημα με έναν
πιο διασκεδαστικό και ευχάριστο τρόπο. | el_GR |
dc.format.extent | 61 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Αρχαία Ελληνική Γλώσσα -- Εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Αρχαία Ελληνική Γραμματεία -- Εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Ancient Greek Language -- Education | el_GR |
dc.title | Τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In the first chapter I give a brief account of the history of Ancient Greek Language
teaching to date. The Greek curricula attempted to adapt modern scientific teaching
methods introduced in Europe and in the USA. Nevertheless, Greek students still fail
to learn appropriately. Subsequently, I show that the teachers are provided with nonexplicit
instructions by the Greek curricula and that the teaching material is arranged
inappropriately in the student Ancient Greek Language textbooks. In the second
chapter I present a lesson plan according to the instructions given by the curriculum
based on the scientific teaching methods mentioned. I try to make all students
involved and to include aspects of the technology available during and after the
lesson. To make the lesson more pleasant and the students more engaged I
recommend puppet theater. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |