Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζουβελέκας, Ευάγγελος
dc.contributor.authorΜάνια, Στυλιανή
dc.contributor.otherMania, Styliani
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-19
dc.date.accessioned2015-08-20T05:41:39Z
dc.date.available2015-08-20T05:41:39Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-08-20
dc.identifier.otherΜΔΕΑ/2015/00005el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2004
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης, μάρκετινγκ και εξαγωγικής δραστηριότητας των προϊόντων της τοπικής επιχείρησης «Παστέλειον». Παρουσιάζονται στοιχεία της επιχείρησης, περιγράφονται τα υπάρχοντα προϊόντα και αναπτύσσεται η ιδέα ενός νέου προϊόντος με την βοήθεια σχεδίου μάρκετινγκ. Επιπλέον, παρουσιάζονται οι προοπτικές και τα εμπόδια στον κλάδο των εξαγωγών, για την υπάρχουσα περίοδο της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας στην οποία έχει περιέλθει η χώρα μας, οι προοπτικές ανάπτυξης και η ανάγκη για εξωστρέφεια. Η εργασία ολοκληρώνεται με ένα αναλυτικό οδηγό με τα στάδια που απαιτούνται προς την υλοποίηση ενός εξαγωγικού μάρκετινγκ. Η επιχείρηση «Παστέλειον» δραστηριοποιείται στον κλάδο των τροφίμων, παράγει και εμπορεύεται το προϊόν παστέλι σε διάφορες γεύσεις και κατατάσσεται στην κατηγορία «πολύ μικρή επιχείρηση». Το παστέλι είναι ένα προϊόν που σχετίζεται με την ελληνική παράδοση. H επιχείρηση επιτυχώς καταφέρνει να εναρμονίσει το καινοτόμο με το παραδοσιακό, δείχνοντας στην ελληνική πραγματικότητα τρόπους χάραξης του μέλλοντος με σεβασμό στην εθνική μας ταυτότητα.el_GR
dc.format.extent92 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ επιχειρήσεωνel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκ προϊόντωνel_GR
dc.subjectMarketing of businessel_GR
dc.subjectMarketing Strategiesel_GR
dc.subjectΕξαγωγικό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectExport markeitng planel_GR
dc.titleΗ ανάπτυξη και το μάρκετινγκ τοπικής επιχείρησης και οι προοπτικές εξαγωγής των προϊόντων τηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe goal of this thesis is to present the complete growth, marketing and export plan of a local company named «Pastelion». We present the data of the business, describe its existing products while also examine the idea of the development of a new product with the help of the marketing plan. Furthermore we present the prospects and the obstacles in the field of exports while in the period of the economic crisis which has befallen our country, the prospect of growth and the need for extroversion. The thesis is completed with an analytical guide of the needed steps in order to materialize an export marketing plan. The company «Pastelion» is active in the field of foods, it produces and sells the product pasteli in different tastes and is ranked as a «very small company». The pasteli is a product that is tied to the Greek tradition. The company manages to align innovation with tradition while showing ways to plan for the future in the modern Greek reality.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record