Show simple item record

dc.contributor.advisorΡαφτόπουλος, Βασίλειος
dc.contributor.authorΚουλουκούρα, Χρυσούλα
dc.contributor.otherKouloukoura, Chrysoula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-09-10
dc.date.accessioned2014-09-10T09:35:42Z
dc.date.available2014-09-10T09:35:42Z
dc.date.copyright2014-07
dc.date.issued2014-09-10
dc.identifier.otherΔΜΥ/2014/00244el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1727
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, ως δείκτης της ποιότητας των συστημάτων υγείας, κρίνεται πλέον στις μέρες μας αναγκαία και αναπόφευκτη Σκοπός: της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας ενός Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου της Αθήνας από τις παρεχόμενες σε αυτούς υπηρεσίες υγείας. Δείγμα και Μέθοδος: Για την αξιολόγηση της ικανοποίησης χρησιμοποιήθηκε το σταθμισμένο ερωτηματολόγιο στο οποίο περιλαμβάνεται η κλίμακα Expectations – Perceived Quality – Satisfaction with Primary Care Services Scale (E-PQ-SPCSS) των 26 από 27 ερωτήσεων του Raftopoulos (2010). Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 120 ασθενείς της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας. Η συλλογή του ερωτηματολογίου έγινε το χρονικό διάστημα Ιανουάριος – Απρίλιος 2014. Η συμμετοχή στην έρευνα ήταν προαιρετική και οι ασθενείς ενημερωνόταν για το σκοπό της. Για τη στατιστική επεξεργασία των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα για τις κοινωνικές επιστήμες IBM – SPSS 19. Αποτελέσματα: Η συνολική ικανοποίηση των ασθενών από την παρεχόμενη φροντίδα ήταν πολύ υψηλή. Συγκεκριμένα το 92,8% δήλωσαν από ικανοποιημένοι ως πολύ ικανοποιημένοι. Πολύ υψηλή ήταν η συνολική ικανοποίηση από το ιατρικό, νοσηλευτικό καθώς και διοικητικό προσωπικό. Το ποσοστό που απάντησε ικανοποιημένο έως πολύ ικανοποιημένο βρέθηκε στο 100% για τους γιατρούς, 97,5% για τους νοσηλευτές και 99,2% για τους διοικητικούς. Υπήρξε μια στατιστικά σημαντική διαφορά στη μέση ικανοποίηση των ανδρών και γυναικών ασθενών μόνο ως προς τους διοικητικούς υπαλλήλους ,με τους άνδρες να δηλώνουν περισσότερο ικανοποιημένοι. Ενώ δεν προέκυψε καμία στατιστικά σημαντική σχέση με το φύλο, την ηλικία και την εκπαίδευση. Συμπεράσματα: Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι η ικανοποίηση των ασθενών από την ποιότητα των υπηρεσιών της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας του Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου είναι υψηλή.el_GR
dc.format.extent68 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel_GR
dc.subjectPatients satisfactionel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.subjectQuality of health servicesel_GR
dc.titleΑξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας ενός Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου των Αθηνώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIntroduction: In our days the assessment of patients’ satisfaction with provided health care, as an indicator of health systems quality, is judged as necessary and inevitable Aim: The current research deals with the assessment of patients’ satisfaction with One Day Clinic of General Oncology Hospital according to the provided health services. Sample and method: A validated questionnaire was used, which included the scale Expectations - Perceived Quality - Satisfaction with Primary Care Services Scale (E-PQ-SPCSS) the 26 from 27questions of Raftopoulos (2010). The sample consisted of 120 One Day Clinic patients. The questionnaire was collected during the time period Jeanery - April 2014. The participation in the research was optional and the patients were informed for its aim for the statistical data procession, the social sciences statistical program IBM - SPSS 19 was used. Results: The total patients’ satisfaction with the provided care was very high. Specifically 92.8% declared from satisfied till very satisfied. Very high also, was the total satisfaction with medical, nursing as well as with administrative personnel. The percentage of satisfied to very satisfied was found to be 100% for the medical doctors, 97.5% for the nurses and 99.2% for the administrative personnel. There was a statistically significant difference between men and women in the mean satisfaction. The results describe further no statistically important relation concerning sex, age or education. Conclusion: The research results conclude that patient’s satisfaction concerning the quality of One Day Clinic provided health services of General Oncology Hospital is high.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record