Show simple item record

dc.contributor.advisorΠανόπουλος, Αναστάσιος
dc.contributor.authorΠαναγιωτοπούλου, Ειρήνη
dc.contributor.otherPanagiotopoulou, Irene
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-08-29
dc.date.accessioned2014-09-01T06:43:39Z
dc.date.available2014-09-01T06:43:39Z
dc.date.copyright2014-06
dc.date.issued2014-09-01
dc.identifier.otherΔΜΥ/2014/00242el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1704
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η προληπτική ιατρική αποτελεί τον πυλώνα του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Οι κινητές μονάδες έρχονται να αυξήσουν την προσβασιμότητα στις υπηρεσίες υγείας, ιδιαίτερα των ευπαθών ομάδων. Σκοπός: Ήταν να διερευνηθεί η ικανοποίηση των χρηστών κινητών μονάδων υγείας σε δύο επαρχιακούς νομούς, η σχέση με τα δημογραφικά και κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά τους, καθώς και παράμετροι που σχετίζονται με την ικανοποίηση, όπως ο χρόνος αναμονής για εξέταση και κλείσιμο ραντεβού. Υλικό – μέθοδος: Για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας και την μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών - χρηστών χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς με ερωτήσεις δημογραφικού χαρακτήρα και ερωτήσεις αποτύπωσης της ικανοποίησης τους σε παραμέτρους της λειτουργίας των κινητών μονάδων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 123 επισκέπτες που εξετάστηκαν στις κινητές μονάδες υγείας κατά το χρονικό διάστημα από τις 1 Aπριλίου έως 14 Μαΐου του 2014 σε αγροτικές περιοχές των νομών Λάρισας και Τρικάλων. Αποτελέσματα: H ικανοποίηση των ασθενών-χρηστών από τις κινητές μονάδες κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως και η αξιολόγηση του συνόλου των υπηρεσιών, του εξοπλισμού και του προσωπικού τους. Διενεργείται πλειάδα διαγνωστικών και προληπτικών εξετάσεων. Δημογραφικές και κοινωνικοοικονομικές μεταβλητές δε διαφοροποιούν τη θετική αξιολόγηση των μονάδων. Συμπεράσματα: Οι χρήστες των κινητών μονάδων υγείας είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από την ευκολία και την αμεσότητα της εξέτασής τους χωρίς κοινωνικές ή άλλες διακρίσεις.el_GR
dc.format.extentviii, 73 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚινητές μονάδες υγείαςel_GR
dc.subjectMobile health unitsel_GR
dc.subjectPrimary health careel_GR
dc.subjectΚοινωνική πολιτικήel_GR
dc.subjectSocial policyel_GR
dc.subjectPreventive medicineel_GR
dc.subjectΠροληπτική ιατρικήel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel_GR
dc.subjectPatients satisfactionel_GR
dc.titleΈρευνα για την αποτύπωση και μελέτη της ικανοποίησης πολιτών απο την παροχή υπηρεσιών προληπτικής ιατρικής στα πλαίσια άσκησης κοινωνικής πολιτικής. Μελέτη περίπτωσης: Οι κινητές μονάδες προληπτικής ιατρικής της 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIntroduction: Preventive medicine is the pillar of the National Health System. Mobile units are supposed to increase the accessibility of health services, particularly for vulnerable groups. Purpose: It was to investigate the user satisfaction of mobile health units in two provincial areas, its relationship with demographic and socioeconomic characteristics and other parameters associated with satisfaction, such as the waiting time for examination and closing date. Material & Method: For the collection of survey data and measuring patient satisfaction-users used A self-report questionnaire was used fro data collection. It consisted of a demographic – social section and questions surveying satisfaction of the mobile units functioning parameters. The sample consisted of 123 visitors of the mobile health units during the period 1 April to 14 May 2014 in rural areas of the county of Larissa and Trikala. Results: The mobile units users satisfaction is at very high levels, as well as the evaluation of all services, equipment and personnel. The customer ratings iς not differ in regard to demographic and socioeconomic variables. Α variety of diagnostic and preventive tests takes place. Conclusions: The users of mobile health units are completely satisfied with the ease and immediacy of their examination without social or other discriminations.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record