dc.contributor.advisor | Σωτηρίου, Ανδρέας | |
dc.contributor.author | Καραθανάση, Ζαχάρω | |
dc.contributor.other | Karathanasi, Zacharo | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2014-02-04 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-04T09:37:11Z | |
dc.date.available | 2014-02-04T09:37:11Z | |
dc.date.copyright | 2013-10 | |
dc.date.issued | 2014-02-04 | |
dc.identifier.other | ΔΜΥ/2013/00192 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1453 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Σε μια εποχή που ολοένα και περισσότερη βαρύτητα δίνεται στα ζητήματα ποιότητας των υπηρεσιών υγείας, η σωστή αποτίμηση της γνώμης των ασθενών έχει πολύ μεγάλη αξία (Αλετράς και συν, 2007). Σε αυτό το πλαίσιο, σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ηα αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών των εξωτερικών ιατρείων ενός ιδιωτικού νοσηλευτηρίου της Αθήνας μέσω της μέτρησης ικανοποίησης των ασθενών.
Για το σκοπό αυτό 154 ερωτηματολόγια μοιράτηκαν σε ασθενείς που είχαν χρησιμοποιήσει τα εξωτερικά ιατρεία ενός ιδιωτικού νοσοκομείου στην Αθήνα. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών του, ήταν αυτό που αναπτύχθηκε απο τους Dagger et. al. 2007 και περιέχει 16 ενότητες και 73 ερωτήσεις.
Τα αποτελέσματα της έρευνα έδειξαν ότι σε γενικές γραμμές η ποιότητα των υπηρεσιών των εξωτερικών ιατρείων του ιδιωτικού νοσηλευτηρίου, ήταν αρκετα υψηλή. Πιο συγκεκριμένα οι τομέις στους οποίους το νοσοκομείο συγκέντρωσε υψηλά ποσοστά ικανοποίησης ασθενων ήταν με σειρά σημαντικότητας οι εξής: α) ποιότητα του νοσοκομειακού περιβάλλοντος, β) ποιότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ ασθενών και προσωπικού, γ) εξειδίκευση προσωπικού, δ) ατμόσφαιρα του νοσοκομείου, ε) δομικά στοιχεία του νοσοκομείου και στ) ιατρικό αποτέλεσμα.
Απο την άλλη πλευρά, τομείς στους οποίους η διοίκηση του νοσοκομείου πρέπει να δώσει βαρύτητα γιατί επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, είναι οι εξής: α) ανάπτυξη σχέσεων προσωπικού με τους ασθενείς, β) συνέπεια, γ) στήριξη του ασθενή, δ) λειτουργία του νοσοκομείου.
Εν κατακλειδι μπορεί να ειπωθεί ότι τα εξωτερικά ιατρεία του νοσηλευτηρίου που χρησιμοποιήθηκε στην έρευνα, προσφέρουν υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας αποδικενύοντας ότι τα ιδιωτικά νοσοκομεία στην Ελλάδα μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της υγείας των πολιτών. | el_GR |
dc.format.extent | 103 σ. πιν., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | Ικανοποίηση ασθενών | el_GR |
dc.subject | Ικανοποίηση ασθενών -- Ιδιωτικά νοσοκομεία -- Αθήνα | el_GR |
dc.subject | Ποιότητα υπηρεσιών υγείας | el_GR |
dc.subject | Patients satisfaction | el_GR |
dc.subject | Patients satisfaction -- Private hospitals -- Athens | el_GR |
dc.subject | Quality of health services | el_GR |
dc.title | Μέτρηση ικανοποίησης των ασθενών των εξωτερικών ιατρείων ενός ιδιωτικού νοσηλευτηρίου στην Αθήνα | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In an era when more and more attention is paid to the issues of quality health services, the proper evaluation of patients' satisfaction is crucial (Aletras et al. 2007). In this perspective, the aim of this project was to evaluate the quality of the services offered by the outpatient clinics of a private hospital located in Athens, Greece.
For that purpose 154 questionnaires were administrated in the customers of a private hospital. For measuring patient’s satisfaction the author used the questionnaire developed by Dagger et al. (2007) which includes 16 sections and 73 questions.
The results showed that overall service quality of outpatient was sufficiently high. More specifically, the hospital scored high in terms of patient satisfaction in the following factors: a) environment quality, b) interpersonal quality, c) expertise, d) atmosphere, e) tangible assets and f) outcome.
On the other hand, the hospital should improve its performance in terms of quality in the following issues: a) relationships with the doctors and the medical stuff, b) timeliness, c) support of the patient, and d) operation. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |