Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπάλιος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΑτματζίδου, Σημέλα
dc.contributor.otherAtmatzidou, Simela
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-10
dc.date.accessioned2013-07-10T10:13:03Z
dc.date.available2013-07-10T10:13:03Z
dc.date.copyright2013-05
dc.date.issued2013-07-10
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2013/00108el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1265
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη του περιεχομένου της κοινωνικής λογιστικής και ο προσδιορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν την κοινωνική επίδοση των εταιρειών. Τα τελευταία χρόνια, το οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον έχει αλλάξει άρδην. Οι σφοδρές πολιτικοοικονομικές και τεχνολογικές εξελίξεις πυροδότησαν αντίστοιχες κοινωνικές αλλαγές, οι οποίες είχαν σαν αποτέλεσμα να αλλάξουν ολοκληρωτικά οι προσδοκίες της κοινωνίας όσον αφορά το ρόλο των επιχειρήσεων. Τα μέλη της κοινωνίας πιέζουν τις επιχειρήσεις να συμπεριφερθούν πιο ηθικά και το αποτέλεσμα των πιέσεων αυτών ήταν η εμφάνιση της έννοιας της κοινωνικής λογιστικής. Η έννοια αυτή αναλύεται διεξοδικά και παρατίθενται διάφοροι ορισμοί της, ενώ παρουσιάζονται οι αρχές που την διέπουν και ο τρόπος ένταξης της στις πρακτικές των επιχειρήσεων. Στη συνέχεια, εξετάζεται το περιεχόμενο των κοινωνικών απολογισμών και η προέλευση της Ε.Κ.Ε, δηλαδή οι διάφορες μορφές που αυτή έχει λάβει στη διάρκεια των χρόνων. Κατόπιν, παρατίθενται κάποιοι από τους σημαντικότερους ορισμούς που κατά καιρούς έχουν δοθεί για την Ε.Κ.Ε και καταδεικνύεται με αυτόν τον τρόπο η σημαντικότητα του θέματος. Επιχειρείται μια προσέγγιση των κυριότερων προτύπων και δεικτών που βρίσκονται σε ισχύ σήμερα και οι οποίοι καθιστούν δυνατή τη σύγκριση μεταξύ των κοινωνικών απολογισμών. Μετέπειτα, αναλύεται η σχέση ανάμεσα στην Ε.Κ.Ε και σε ορισμένες παραμέτρους. Η διατριβή ολοκληρώνεται με την υποβολή προτάσεων για την πραγματοποίηση νέων μελετών στο μέλλον.el_GR
dc.format.extent59 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΚοινωνική λογιστικήel_GR
dc.subjectSocial accountingel_GR
dc.titleΚοινωνική λογιστική και προσδιοριστικοί παράγοντες της κοινωνικής επίδοσης των εταιρειώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this research is to thoroughly study the content of social accounting and the specification of the particular factors that influence the corporate social performance. During the recent years, the financial, political as well as the social environment have fundamentally changed. The great political-economical and technological developments had as a consequence great social changes respectively, which thus resulted in the complete transformation of the social expectations regarding the corporate role. Social stakeholders have put high pressure on the companies to behave more morally and this has consequently led to the emergence of the concept of social accounting. This concept is in depth analysed and several definitions are given while the principles of the social accounting and its way of integration into the corporate practice are presented. Additionally, the content of the social reports and the origins of the Corporate Social Responsibility are questioned as well as the different forms the CSR has taken throughout the years. Then, some of the more significant definitions the CSR has been given are presented, clearly demonstrating the importance of the matter. Furthermore, the research attempts an approach of the main standards and indicators, which nowadays exist and allow the comparison among the social reports. The research analyzes the relation between the CSR and some other parameters. Last but not least, the research is completed with the further suggestion of several matters for future research and inquiry.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record