Show simple item record

dc.contributor.advisorΑπέργης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΣταμπουλή, Λασκαρίνα
dc.contributor.otherStampouli, Laskarina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-06-26
dc.date.accessioned2013-06-26T08:18:05Z
dc.date.available2013-06-26T08:18:05Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-06-26
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2013/00061el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1191
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractTο τελευταίο διάστημα, όλο και συχνότερα στη χώρα μας γίνεται αναφορά στο δημόσιο διάλογο για την επιτακτική ανάγκη αναδιαμόρφωσης του ελληνικού τραπεζικού συστήματος, με την επικέντρωση σε πρωτοβουλίες συγχωνεύσεων και εξαγορών μεταξύ των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, ώστε να είναι εφικτή η υγιής επιβίωσή τους, μέσα στις συνθήκες της διεθνούς και εγχώριας οικονομικής κρίσης. Στόχος της εργασίας αυτής είναι να διατυπώσει το θεωρητικό πλαίσιο των συγχωνεύσεων και των εξαγορών προκειμένου να αναδείξει την σκοπιμότητα τέτοιων κινήσεων, να αποτυπώσει την οπτική τόσο των εργαζομένων, όσο και του καταναλωτικού κοινού, αναφορικά με την διαδικασία συγχώνευσης της τράπεζας Πειραιώς με την Αγροτική τράπεζα. Από την ανάλυση φάνηκε πως η οικονομική ύφεση έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό και τις δύο αυτές τράπεζες. Οι αριθμοδείκτες κερδοφορίας παρουσίασαν σημαντικές μειώσεις και στους δύο οργανισμούς τα τελευταία έτη. Επιπλέον, και στις δύο τράπεζες οι αριθμοδείκτες μεγέθυνσης έχουν κατά κύριο λόγο αρνητικές τιμές, δείχνοντας την σαφή πορεία τους τα τελευταία έτη, ενώ η πιστοληπτική τους ικανότητα είναι υπό αμφισβήτηση. Επομένως και οι δύο τράπεζες είχαν ανάγκη ανακεφαλαιοποίησης, και ως εκ τούτου οι όμιλοι οδηγήθηκαν τελικά στην διαδικασία της συγχώνευσης, σαν μια κίνηση αντιμετώπισης των δυσκολιών που συνεπάγεται η οικονομική ύφεση των τελευταίων ετών. Αναφορικά με τους καταναλωτές, η έρευνα έδειξε πως ενώ πριν την συγχώνευση η ικανοποίησή τους από τις τράπεζες ήταν σε αρκετά υψηλά επίπεδα, μετά τη συγχώνευση των τραπεζών φαίνεται να δείχνουν ελαφρώς πιο μέτρια επίπεδα ικανοποίησης. Τέλος, σχετικά με τους εργαζομένους, η ικανοποίησή τους σχετικά με το κατά πόσο έγιναν οι απαιτούμενες ενέργειες στην συγκεκριμένη συγχώνευση είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα.el_GR
dc.format.extent86 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΑναδιαμόρφωση Ελληνικού Τραπεζικού Συστήματος -- Συγχωνεύσειςel_GR
dc.titleΣυγχωνεύσεις και εξαγορές των ελληνικών τραπεζών. Η περίπτωση της Αγροτικής Τράπεζας. Η οπτική των εργαζομένων και του κοινούel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractDuring the last few years, there is a growing discussion regarding the necessity for re – forming of the Greek bank sector, focusing on proposals regarding the merging and buying between banks, so that they manage to survive and operate healthy within the framework of the global and the domestic economic recession. This dissertation focuses on providing a theoretical framework regarding these merging techniques, as well as to investigate the points of view of both the employees and the customers regarding the specific merging process of Piraeus Bank and Agrotiki Bank. From the analysis it was obvious that the economic recessions had affected both banks. The profit accounting ratios were significantly lower during the last few years, while the growth accounting ratios were mostly negative, showing the falling course of the banks during the last 5 years. As a result, both banks required recapitalization, and they had to decide upon the solution of merging, in order to face the difficulties caused by the economic recession. With respect to the customers, the analysis showed that while before the merging process their satisfaction levels were in quite high levels, after the merging they seem to have more moderate satisfaction levels. Finally, regarding the employees, their satisfaction levels with respect to how the merging process was carried out and if all the necessary actions were performed by the authorities and the managers of the two banks was found to be in very low levels.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record