Browsing by Subject "E-commerce"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication The impact of e-commerce on the sales of small enterprises(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12) ;Neofytou, Xanthos ;Μπούρας, ΧρίστοςΝεοφύτου, ΞάνθοςSmall enterprises are struggling to be heard and convince customers to purchase their promising services and solutions. Liaise with customer’s expectations and offer suitable services and solutions is an issue to address. Attracting several customers though is the major issue. E-commerce it is essential nowadays for a small enterprise to promote and sell those promising services and solutions to the open market. eBay, Amazon, Uber and Booking.com are some of the examples demonstrating of how e-commerce can help a business grow. The purpose of this thesis is to examine the impact of e-commerce on the Sales of Small Enterprises. This thesis describes what influenced the e-commerce adoption and what are the limiting factors for the companies when kicked off the transformation process. To collect some answers, I performed a qualitative research and an abductive methodology was utilized. The results of this research and the theory were linked through an extensive analysis process. Remote meetings with small companies were led so as to address some concerns. This study shows that the examined companies have adopted e-commerce already, but the gap between small and large companies is still visible. The decisions for e-commerce adoption are dependent on the knowledge of the owner /manager and e-commerce is extensively used as a marketing tool. Internal efficiency and information exchange between customers (B2C, B2B) or colleagues are the main benefits of e-commerce adoption. The cost is not anymore, the major challenge but lack of knowledge is. Also, many companies are not encouraged enough to make improvements, because of lack of customer demand. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Ηλεκτρονικό εμπόριο και κερδοφορία(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020) ;Γεωργίου, Θωμάς ;Ελευθερίου, ΚωνσταντίνοςGeorgiou, ThomasΤο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια σύγχρονη μορφή της αγοράς που μέσω της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές, εκμηδενίζοντας τις όποιες αποστάσεις ανάμεσα στον καταναλωτή και τις επιχειρήσεις , καθιστώντας περιττή τη φυσική παρουσία των συμβαλλόμενων μερών. Στον όρο ηλεκτρονικό εμπόριο συμπεριλαμβάνονται όλες οι εφαρμογές που καλύπτουν όλο τον εμπορικό κύκλο από την διακίνηση των πληροφοριών , την προώθηση , την πώληση , την παράδοση και την πληρωμή των προϊόντων ή των υπηρεσιών , δηλαδή την ολοκλήρωση των συναλλαγών. Η παρούσα εργασία εμβαθύνει στα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου και στις νέες ευκαιρίες που προκύπτουν για τις εταιρείες για περαιτέρω κερδοφορία και ανάπτυξη του πελατολογίου αλλά και την μείωση των λειτουργικών εξόδων. Ένα νέο φάσμα δυνατοτήτων προσφέρεται στις επιχειρήσεις με την χρήση των ηλεκτρονικών πωλήσεων , προσδίδοντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών. Στο πρώτο κεφάλαιο θα κάνουμε μια ιστορική αναδρομή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και εν συνεχεία θα αναπτύξουμε τις βασικές μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Εν συνεχεία θα αναπτύξουμε τους τρόπους πληρωμής αλλά και την σημαντικότητα των «έξυπνων» τηλεφώνων στο σύγχρονο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ακολούθως στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναπτύξουμε λεπτομερώς τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου η παρούσα εργασία θα επιδιώξει να εξαγάγει ένα συμπέρασμα σχετικά με τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι επιχειρήσεις που επιλέγουν να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο , είτε επιλέγοντας να το χρησιμοποιήσουν σαν ένα συμπληρωματικό μέσο στον τρόπο λειτουργίας τους είτε είναι πρόθυμες να αλλάξουν την οργάνωσή τους και τις επιχειρησιακές τους διαδικασίες.