Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Ηλεκτρονικό εμπόριο και κερδοφορία
 
  • Details
Options

Ηλεκτρονικό εμπόριο και κερδοφορία

Author(s)
Γεωργίου, Θωμάς
Date Issued
2020
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια σύγχρονη μορφή της αγοράς που μέσω της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές, εκμηδενίζοντας τις όποιες αποστάσεις ανάμεσα στον καταναλωτή και τις επιχειρήσεις , καθιστώντας περιττή τη φυσική παρουσία των συμβαλλόμενων μερών. Στον όρο ηλεκτρονικό εμπόριο συμπεριλαμβάνονται όλες οι εφαρμογές που καλύπτουν όλο τον εμπορικό κύκλο από την διακίνηση των πληροφοριών , την προώθηση , την πώληση , την παράδοση και την πληρωμή των προϊόντων ή των υπηρεσιών , δηλαδή την ολοκλήρωση των συναλλαγών.
Η παρούσα εργασία εμβαθύνει στα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου και στις νέες ευκαιρίες που προκύπτουν για τις εταιρείες για περαιτέρω κερδοφορία και ανάπτυξη του πελατολογίου αλλά και την μείωση των λειτουργικών εξόδων. Ένα νέο φάσμα δυνατοτήτων προσφέρεται στις επιχειρήσεις με την χρήση των ηλεκτρονικών πωλήσεων , προσδίδοντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών.
Στο πρώτο κεφάλαιο θα κάνουμε μια ιστορική αναδρομή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και εν συνεχεία θα αναπτύξουμε τις βασικές μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Εν συνεχεία θα αναπτύξουμε τους τρόπους πληρωμής αλλά και την σημαντικότητα των «έξυπνων» τηλεφώνων στο σύγχρονο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ακολούθως στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναπτύξουμε λεπτομερώς τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές.
Με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου η παρούσα εργασία θα επιδιώξει να εξαγάγει ένα συμπέρασμα σχετικά με τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι επιχειρήσεις που επιλέγουν να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο , είτε επιλέγοντας να το χρησιμοποιήσουν σαν ένα συμπληρωματικό μέσο στον τρόπο λειτουργίας τους είτε είναι πρόθυμες να αλλάξουν την οργάνωσή τους και τις επιχειρησιακές τους διαδικασίες.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
49 σ. 30 εκ.
Subjects

Ηλεκτρονικό εμπόριο

E-commerce

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2020-00798.pdf

Size

609.59 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):1d775c4fcce63da70b58c0e2b2f79727

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly