Επιχειρηματικό σχέδιο για τη δημιουργία αθλητικού κέντρου στην ευρύτερη περιοχή της Λευκωσίας
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2011-06-28Συγγραφέας
Κληρίδης, Μάρκος Π.
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το θέμα της διπλωματικής αυτής αφορά τη δημιουργία ενός αθλητικού κέντρου που
ονομάζεται ‘The CK Sports Center’. Αυτό το αθλητικό σύμπλεγμα θα είναι ένα κέντρο
που θα προσφέρει πλήρεις αθλητικές και όχι μόνο υπηρεσίες στην ευρύτερη περιοχή της
Λευκωσίας κοντά στο Στάδιο ΓΣΠ.
Η μελέτη θα καθορίσει το σκοπό των υπηρεσιών μας και θα χρησιμοποιηθεί ως μέσο για
απόκτηση των απαραίτητων κεφαλαίων για να δημιουργηθεί αυτό το κέντρο. Θα
χρησιμοποιηθεί επίσης στη συνέχεια σαν μέσο αξιολόγησης των σκοπών, στόχων και
των προσδοκιών που θα καθοριστούν.
Επιπλέον, στόχος της διπλωματικής είναι να εντοπίσει τι τάσεις επικρατούν στην αγορά
με τη μελέτη της συμπεριφοράς των ανταγωνιστών και τον εντοπισμό των προτιμήσεων
των καταναλωτών και αναγκών για τον καθορισμό της στρατηγικής που θα ακολουθηθεί
ώστε να επιτευχθούν οι εταιρικοί στόχοι.
Σε αυτή την έρευνα θα επιχειρηθεί να ανακαλύψουμε όσο περισσότερο γίνεται για τους
ανταγωνιστές και τους καταναλωτές μέσω προσωπικών συνεντεύξεων και
ερωτηματολογίων. Οι προσωπικές συνεντεύξεις έγιναν με γυμναστές, ιδιοκτήτες
γυμναστηρίων και αθλητικούς παράγοντες. Το ερωτηματολόγιο διαμοιράστηκε σε άτομα
διαφόρων ηλικιών, γένους και μόρφωσης και θα βοηθήσει στον εντοπισμό των στοιχείων
που καθορίζουν την επιλογή του κατάλληλου αθλητικού κέντρου/γυμναστηρίου από τους
καταναλωτές.
Επιπλέον η ανάλυση της τμηματοποίησης της αγοράς, η ανάλυση SWOTκαι η ανάλυση
του ανταγωνισμού βασισμένη στο μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Porter σε
συνδυασμό με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε έδωσαν πολύ
σημαντικά σημεία στα οποία στηρίχθηκε αυτό το πλάνο. Σε συντομία τα σημαντικότερα
ευρήματα είναι:
- 5 -
• Οι ερωτηθέντες αναγνωρίζουν την σημαντικότητα της άσκησης στη ζωή μας και
πιστεύουν πως η επιτυχία τέτοιων επιχειρήσεων στηρίζεται στο πως θα
διαφημιστεί αυτό στους πιθανούς πελάτες
• Ο προγραμματισμός, οι υπηρεσίες μελών και η παρουσίαση των εγκαταστάσεων
είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να προσελκύονται τα πιθανά μέλη για να
εγγράφονται
• Ο κόσμος επισκέπτεται ένα αθλητικό κέντρο ή γυμναστήριο κυρίως για απώλεια
βάρους και για τη διατήρηση καλού σώματος. Η επιλογή να γίνεται αυτό σε
γυμναστήριο και όχι σε προσωπικό χώρο είναι η κοινωνικοποίηση και για να
περνά ο χρόνος ευχάριστα
• Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι ο κόσμος αρέσκεται στο να ασχολείται με
αθλήματα εξωτερικού και εσωτερικού χώρου, καθώς και με κολύμπι
• Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν πως είναι διατεθειμένοι να ξοδεύουν ένα
πολύ ικανοποιητικό ποσό σαν μηνιαία συνδρομή για τις υπηρεσίες που
προσφέρονται κάτω από την ίδια στέγη
Τα πιο πάνω αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η δημιουργία ενός αθλητικού κέντρου
στην ευρύτερη περιοχή της Λευκωσίας μπορεί να γίνει κάτι το μοναδικό και
πρωτοποριακό και με αρκετές πιθανότητες να πετύχει και να είναι κερδοφόρο για τους
μέτοχους. Βέβαια πρωταρχικός στόχος είναι η ικανοποίηση των πελατών και η
αναγνώριση του προϊόντος σαν το καλύτερο που μακροπρόθεσμα θα εγγυηθεί τους
οικονομικούς στόχους.