Show simple item record

dc.contributor.advisorΙορδάνου, Καλυψώ
dc.contributor.authorΚαραδάκη, Όλγα
dc.contributor.otherKaradaki, Olga
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-08-04T09:51:56Z
dc.date.available2023-08-04T09:51:56Z
dc.date.copyright2023-08-04
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherΕΠΑ/2023/00082el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5599
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή στο πρώτο μέρος ορίζει τι είναι επιχειρηματολογία και πώς συνδέεται με την κριτική σκέψη. Στην συνέχεια παρουσιάζει την μέθοδο “Argue with Me” “Επιχειρηματολόγησε μαζί μου” η οποία εφαρμόστηκε αρχικά από την Kuhn (2008). Η μέθοδος αυτή έχει ως κύριο συστατικό τον επιχειρηματολογικό διάλογο και στοχεύει στην καλλιέργεια επιχειρηματολογικών δεξιοτήτων. Υποστηρίζεται πως η μέθοδος αυτή μπορεί να υπηρετήσει τους στόχους των σύγχρονων αναλυτικών προγραμμάτων για καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και δημιουργία σκεπτόμενων και ενεργών πολιτών. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται μια έρευνα σε μαθητές Γυμνασίου κατά την οποία εφαρμόστηκαν κάποια από τα στοιχεία της μεθόδου “Επιχειρηματολόγησε μαζί μου”. Τα αποτελέσματα της έρευνας συμφωνούν με τα πορίσματα της προηγούμενης έρευνας σχετικά με την βελτίωση των επιχειρηματολογικών δεξιοτήτων των μαθητών και μαθητριών που συμμετείχαν στην παρέμβαση σε σχέση με τους μαθητές και τις μαθήτριες που δεν συμμετείχαν στην παρέμβαση με σπουδαιότερη αυτή που αφορά την χρήση αμφίπλευρων επιχειρημάτων.el_GR
dc.format.extentix, 73 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματολογικές δεξιότητεςel_GR
dc.subjectArgumentative skillsel_GR
dc.titleΟ ρόλος της παροχής στοιχείων σε συνδυασμό με τον επιχειρηματολογικό διάλογο στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επιχειρηματολογίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn the first part of the thesis we define the term argumentation and its relation to critical thinking. We also present the method "Argue with Me" which was first introduced by Kuhn (2008). The main component of this method is argumentative dialogue. Its main aim is the cultivation of argumentative skills. It is argued that this method can serve the goals of modern curricula to cultivate critical thinking and create active citizens. In the second part we present a research which was realized in a high school. During the research some of the elements of the method " Argue with me" were implemented. The results of the research agree with the findings of previous research on the topic. Students who participated in the intervention showed improvement in argumentative skills in comparison with students who did not participate in argumentative dialogue. The most important finding is the students’ improvement in the use of two-sided arguments.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record