Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσιώνας, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΜουστάκης, Δημήτριος
dc.contributor.otherMoustakis, Demetrios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-07-24T07:15:51Z
dc.date.available2023-07-24T07:15:51Z
dc.date.copyright2023-07-20
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherMBA/2023/01046el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5565
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εργασία επικεντρώνεται και συνδέει δύο σημαντικούς τομείς: το Δημόσιο και τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας. Η ύπαρξη μεγάλου αριθμού προσφερόμενων μέσων τεχνολογίας αλλά η ταυτόχρονη έλλειψη υιοθέτησης ή και ολοκληρωμένης γνώσης από τους πολίτες και τους χρήστες αποτελεί αντικείμενο συζήτησης και μελέτης. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ανάλυση των ορισμών και της ιστορικής αναδρομής της Κοινωνίας της Πληροφορίας και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ώστε να υπάρξει κατανόηση των όρων που θα ακολουθήσουν. Το δεύτερο κεφάλαιο αναλύει τα πληροφοριακά συστήματα και προγράμματα του δημοσίου και περιλαμβάνει σαφές οδηγίες χρήσης από τους πολίτες ή τους φορείς. Στο τρίτο κεφάλαιο, περιγράφονται τα οφέλη αλλά και οι αδυναμίες των ΤΠΕ στο δημόσιο τομέα. Επίσης, στο ίδιο κεφάλαιο, αποδεικνύεται η επιρροή της στάσης των δημοσίων υπαλλήλων στην απόδοση και τη προώθηση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Οι υπάλληλοι είναι υπεύθυνοι για τη σωστή πληροφόρηση των πολιτών και αυτό προϋποθέτει την εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες για πολλούς, ασφαλείς και λειτουργικούς λόγους. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται προτάσεις βελτίωσης των ήδη παρεχόμενων υπηρεσιών ή δημιουργία νέων που θα βοηθήσουν στην περεταίρω ανάπτυξη της ηλεκτρονικής πολιτικής.el_GR
dc.format.extentvii, 30 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματα -- Δημόσια υπηρεσίαel_GR
dc.subjectInformation systems -- Public serviceel_GR
dc.titleΟι ηλεκτρονικές υπηρεσίες στο ελληνικό δημόσιοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present study focuses on the following important sectors and their interdependencies: Public and Information and Communications Technologies (“ICT”). The existence of many technological means offered but on the other hand, the simultaneous lack of adoption or even comprehensive knowledge on this area by citizens and users is the subject of the study. In the first chapter, there is an analysis of the definitions and the historical background of the Information Society and e-government, which will allow the understanding of the terms used in the next chapters. The second chapter analyzes government information systems and programs and includes instructions for use by citizens or other entities. In the third chapter, the benefits and weaknesses of ICT in the public sector are described. Also, in the same chapter, the influence of the attitude of civil servants on the performance and promotion of e-government is demonstrated. The civil servants are responsible for the correct information provided to the citizens of the country, which requires the familiarity of the civil servants with the electronic services for both safety and operational reasons. Finally, the fourth chapter presents improvement proposals for the existing services or the creation of new ones that will help in the further development of policy around electronic governance.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής