Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑναστασιάδου, Σοφία
dc.contributor.authorΜιχαήλ, Μαρία
dc.contributor.otherMichael, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-07-20T10:14:46Z
dc.date.available2023-07-20T10:14:46Z
dc.date.copyright2023-07-20
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherMBA/2023/01045el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5564
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εφαρμογή της τηλεργασίας συνιστά στις ημέρες μας ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που οι Διοικήσεις των Οργανισμών καλούνται να αντιμετωπίσουν. Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξεταστούν οι αντιλήψεις και προθέσεις Διοίκησης και εργαζομένων στον Οργανισμό Ασφάλισης Υγείας (OAY), για την εφαρμογή τηλεργασίας καθώς και ο αντίκτυπος στη παραγωγικότητα και την ευημερία του προσωπικού. Ως προς τη μεθοδολογία που αφορά στην έρευνα, ακολουθήθηκε η τακτική της ανασκόπησης της βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας που αφορούσε στο θέμα ενώ στη συνέχεια διεξήχθη ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίου, στο οποίο δικαίωμα συμμετοχής είχε το προσωπικό του ΟΑΥ. Στη συνέχεια διεξήχθη και ποιοτική έρευνα μέσω ημιδομημένης προσωπικής συνέντευξης από τη Διευθύντρια του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού του ΟΑΥ. Για την ανάλυση των δεδομένων του ερωτηματολογίου χρησιμοποιήθηκε το Google Forms (λογισμικό διαχείρισης ερευνών που περιλαμβάνεται ως μέρος της δωρεάν σουίτας Google Docs Editors) και το πρόγραμμα Microsoft Excel. Σκοπός τόσο της ποσοτικής όσο και της ποιοτικής έρευνας ήταν η καταγραφή της άποψης του προσωπικού και η σύγκρισή της με τις απόψεις της Διοίκησης όσο αφορά στη τηλεργασία. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν σοβαρές αποκλίσεις στις απόψεις των δυο μερών αφού οι μεν εργαζόμενοι επιθυμούν να εργαστούν με τηλεργασία, εκτιμώντας ότι η παραγωγικότητά τους δεν επηρεάζεται όταν εργάζονται εκτός γραφείου, η δε διοίκηση θεωρεί ότι οι υπάλληλοι είναι ανέτοιμοι να εργαστούν εκτός γραφείου και θεωρεί τη τηλεργασία ως χάσιμο πολύτιμου εργασιακού χρόνου. Το ερώτημα που προκύπτει είναι, πόσο έγκαιρα ο ΟΑΥ θα αντιδράσει αντιμετωπίζοντας τις τάσεις που διαμορφώνονται εσωτερικά αλλά και τις εξελίξεις όπως διαμορφώνονται εξωτερικά. Ο ΟΑΥ θα πρέπει να υιοθετήσει ευέλικτα μοντέλα διοίκησης ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στα νέα εργασιακά περιβάλλοντα και να ξεκινήσει διάλογο με τους εργαζόμενους διάλογο ώστε να γίνει εφικτή η εφαρμογή των κανονισμών τηλεργασίας με απώτερο στόχο να προστατευθούν οι συνθήκες εργασίας και να δημιουργηθούν θετικά αποτελέσματα τόσο για τον Οργανισμό όσο και για τους εργαζομένουςel_GR
dc.format.extent84 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΤηλεργασίαel_GR
dc.subjectTeleworkingel_GR
dc.titleΤηλεργασία στον ΟΑΥ - Αντιλήψεις και προθέσειςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTeleworking has become more pertinent than ever before in recent years, as organisations are called upon to adapt to changing circumstances, such as technological advancements. To remain competitive in the market, organisations must adopt this imperative tool if they are to keep attracting and retaining skilled workers. This postgraduate thesis addresses the perceptions of employees on teleworking; it delves into the management of the Health Insurance Organisation (HIO) on this topic and poses important questions. The methodology employed provides a forensic level of detail to produce the most reliable conclusion, amalgamating research from a plethora of pertinent literature on teleworking. Additionally, it combines qualitative and qualitative findings, achieved by conducting a questionnaire and a personal interview with the Director of the HIO, Human Resources Department. The crux of this research is to record the views of both employees and management towards teleworking. The results of the survey reveal significant dichotomies between the opinion of employees, versus management. Overall, employees prefer a hybrid approach to working, they believe their productivity remains intact and is not adversely affected outside of an office environment, particularly when given fortifying guidance from their management. On the other hand, management believe employees are not mature enough to work remotely, suggesting that teleworking is a waste of valuable work time. Despite the differences in opinions, the upcoming vote on the Law regulating labour issues in case of teleworking, as well as the intention of other organisations in the broader Public Sector to implement teleworking, will eventually force the HIO to follow the trend and implement teleworking for at least a portion of its employees. The topical question which arises from the research is how when the HIO will realise the need for telecommunication and what to what extent is it willing to become dynamically flexible, to fit to the modern management model? At what stage, will it synchronise its ways of working with its employee mentality to create a harmonious work-life?el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής