Show simple item record

dc.contributor.advisorΒόρρια, Ευανθία
dc.contributor.authorΒανώκας, Αριστείδης
dc.contributor.otherVanwkas, Aristeidis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-02-01T08:42:05Z
dc.date.available2023-02-01T08:42:05Z
dc.date.copyright2023-02-01
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2022/00262el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5477
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί ολοένα και μεγαλύτερη επένδυση των επιχειρήσεων στην ποιότητα των προϊόντων-υπηρεσιών που προσφέρουν στο καταναλωτικό κοινό. Η δύναμη του καταναλωτή έχει αυξηθεί με την πορεία των ετών, οι πολλαπλές εναλλακτικές για το ίδιο αγαθό, καθώς και μια αγορά χωρίς σύνορα κρατών, επιδοτούν στο αποτέλεσμα αυτό. Μια σημαντική επένδυση που προσπαθούν να προβούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των κερδών τους, αλλά και στην καθιέρωση τους στις υψηλές θέσεις του καταναλωτικού κοινού, είναι η διασφάλιση ποιότητας των παραγόμενων προϊόντων-υπηρεσιών τους. Ένας τρόπος για την επιδίωξη των παραπάνω είναι η υιοθέτηση του συστήματος Lean Six Sigma. Η βιομηχανία για την οποία θα γίνει η ανάλυση και χρήση της φιλοσοφίας Lean Six Sigma, είναι εταιρία διέλασης αλουμινίου, στην Κεντρική Μακεδονία με πολυετή παρουσία στην Ελληνική αλλά και διεθνή αγορά. Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελείται από την θεωρητική αλλά και πρακτική χρήση της μεθόδου LSS. Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα από την προηγούμενη χρονιά λειτουργίας της επιχείρησης, με σκοπό η παρούσα διπλωματική εργασία να έχει πραγματικά-ουσιαστικά αποτελέσματα και όχι μόνο θεωρητικά. Στην συνέχεια της διπλωματικής εργασίας θα γίνει μια ιστορική και θεωρητική ανάλυση των ορισμών του Lean και του Six Sigma καθώς των εργαλείων που έχει η κάθε μέθοδος ξεχωριστά αλλά και η χρήση και των δυο μαζί, σαν ένα ολοκληρωμένο σύστημα. Στο επόμενο στάδιο θα αναλυθούν τα πλεονεκτήματα του συστήματος. Έπειτα θα γίνει παρουσίαση και ο τρόπος λειτουργίας της επιχείρησης. Τέλος θα γίνει ανάλυση των ποιοτικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εταιρία στα προϊόντα της, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουν συγκεντρωθεί και η προσπάθεια επίλυσης τους με την χρήση του συστήματος Lean Six Sigma.el_GR
dc.format.extentix, 59 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectLean Six Sigmael_GR
dc.titleΕπίλυση προβλημάτων σε βιομηχανικό επίπεδο με τη χρήση της μεθόδου Lean Six Sigmael_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn recent years, we have noticed an increasing investment by companies in the quality of the products-services they offer to the consumer public. The power of the consumer has grown over the years, the multiple alternatives for the same good as well as a market without national borders, subsidize this result. An important investment that modern businesses that want to increase their profits and establish themselves in the high positions of the consumer public are trying to make is the quality assurance of the produced products-services. One way to pursue the above is to adopt the Lean Six Sigma system. The industry for which the Lean Six Sigma system will be analysed and used is an aluminium extrusion company in Central Macedonia with a long-standing presence in the Greek and international markets. This thesis consists of the theoretical as well as practical use of the LSS method. For this purpose, data from previous years of operation of the company were used, in order for this thesis to have real-substantial and not only theoretical results. In the continuation of the thesis there will be a historical and theoretical analysis of the definitions of Lean and Six Sigma as well as the tools that each method has separately but also the use of both together, as an integrated system. In the next stage, the advantages of the system will be analysed. Then there will be a presentation and how the business operates. Finally, there will be an analysis of the quality problems faced by the company in its products, according to the data collected and the attempt to solve them using the Lean Six Sigma system.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record