Μάρκετινγκ και αθλητικό στοίχημα μέσω διαδικτύου
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2022-05Συγγραφέας
Χατζηγιαννακού, Βασίλειος
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Είναι ευρέως γνωστό πως ο χώρος του τυχερού παιχνιδιού αποτελεί πλέον ένα από τους κερδοφόρους κλάδους της αγοράς και σε συνδυασμό με την τεχνολογική ανάπτυξη οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών στοιχήματος προωθούν όλο και περισσότερο τις υπηρεσίες τους.
Η λειτουργία του μάρκετινγκ των εν λόγω εταιρειών εμπερικλείεται γύρω από τον πελάτη με αποτέλεσμα να γίνεται μια προκαθορισμένη και μεθοδευμένη προσπάθεια από μέρους της εταιρείας να διατηρήσει τους υφιστάμενους πελάτες και να προσελκύσει νέους.
Ο σκοπός της εν λόγω μεταπτυχιακής μελέτης είναι η έρευνα και μελέτη των διάφορων πρακτικών και τακτικών του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι πάροχοι στοιχηματικών υπηρεσιών και ταυτόχρονα πώς αυτές οι πρακτικές και τακτικές επηρεάζουν τον πελάτη. Παράλληλα, σκιαγραφείτε το προφίλ των Κύπριων παικτών και μελετώνται τα πεδία του μείγματος του Μάρκετινγκ που θα πρέπει να επικεντρωθούν οι εταιρείες, βάση των κριτηρίων επιλογής στοιχηματικής πλατφόρμας των παικτών.
Η παρούσα μελέτη, στην οποία συμμετείχαν 371 Κύπριοι, κατέδειξε ότι, ο κλάδος των αθλητικών στοιχημάτων μέσω διαδικτύου είναι σε αρκετό μεγάλο βαθμό μέρος της ζωής τους, αφού ο βαθμός συμμετοχής και η συχνότητα ενασχόλησης κυμαίνεται σε ψηλά επίπεδα, της τάξης του 40% Επίσης, εξάγουμε το συμπέρασμα ότι, οι περισσότερες εταιρείες ενδεχομένως χρειάζεται να αναπροσαρμόσουν τα ποσά που ξοδεύουν για σκοπούς διαφήμισης, καθώς ο βαθμός επιρροής της στοιχηματικής δραστηριότητας κυμάνθηκε σε χαμηλά επίπεδα. Επιπρόσθετα, διαφαίνεται ότι το κοινό κατά την επιλογή στοιχηματικής πλατφόρμας εμπιστεύεται σε μεγαλύτερο βαθμό ως πηγή πληροφόρησης τις συστάσεις των φίλων και όχι τις διαφημίσεις. Αναφορικά με τα κριτήρια επιλογής στοιχηματικής πλατφόρμας διαφάνηκε ότι, οι παίκτες προτιμούν την καλύτερη και ποιοτικότερη πλοήγηση στην πλατφόρμα και τις ψηλές αποδόσεις. Έτσι, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι κάποιες εταιρείες θα πρέπει να επικεντρωθούν και στην ενδυνάμωση της ποιότητα των υπηρεσιών τους, καθώς οι ίδιοι οι πελάτες «συμβάλλουν» στην προώθηση των υπηρεσιών τους.