Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2022-00997.pdf (1.259Mb)
    Ημερομηνία
    2022-05
    Συγγραφέας
    Στυλιανού, Κυριακή
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Αναμφίβολα βρισκόμαστε στην εποχή ενός νέου ψηφιακού κόσμου, όπου τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τείνουν να κυβερνήσουν τον κόσμο, καθώς μετρούν πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες ανά το παγκόσμιο. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν ως στόχο να δημιουργήσουν online κοινότητες ανθρώπων που να έχουν κοινά ενδιαφέροντα και δραστηριότητες. Οι χρήστες χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο και τις υπηρεσίες των Social Media μπορούν να δημοσιοποιήσουν και να μοιραστούν πληροφορίες και απόψεις με άλλες ομάδες χρηστών. Μπορούν να κάνουν online αγορές να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα να έρθουν σε επαφή με φίλους, να κάνουν επαγγελματικά meetings και άλλα πολλά . Τα τελευταία χρόνια η συνεχόμενη άνοδος της δημοτικότητας και της χρήσης των Social Media έχει επηρεάσει και τον επιχειρηματικό κόσμο. Τα Social Media είναι πλέον μέρος του στρατηγικού μάρκετινγκ πολλών επιχειρήσεων, για την προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις, τους δίνει την δυνατότητα να εκμεταλλευτούν πολλές ευκαιρίες, όπως για παράδειγμα να αυξήσουν το πελατολόγιο τους, να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, να βρουν καινούργιους συνεργάτες και να έρθουν σε μια πιο άμεση επαφή με τους μελλοντικούς αγοραστές. Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιήσουν σωστά τα μέσα αυτά, μπορούν να επιτύχουν σημαντικά οφέλη Η παρούσα Διπλωματική εργασία πραγματεύεται να διερευνήσει τον ρόλο των Social Media στην καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών, αλλά και στο πως επηρεάζονται οι επιχειρήσεις από αυτά. Πως οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και κατά πόσο επηρεάζεται η αγοραστική πρόθεση των καταναλωτών. Με ποιους τρόπους η συνεχής αυξανόμενή χρήση των Social Media έφερε επανάσταση στην συμπεριφορά των χρηστών. Πως τα μέσα αυτά επηρέασαν την καθημερινότητα εκατομμύρια ανθρώπων ανά το παγκόσμιο και πόσο σημαντικά είναι πλέον στην ζωή μας. Σήμερα, ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ μέσω των Social Media εξυπηρετούν την σύγχρονη εποχή, και καθώς αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, οδηγούν τις επιχειρήσεις στην αξιοποίηση τους, όπου με την σωστή καθοδήγηση των στελεχών η επιτυχία είναι δεδομένη (Παπαμιχαήλ Α., Ροδίτη Μ., Φωτοπούλου Μ., 2016).
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5309
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013