Ανάλυση ανταγωνισμού σε συγκεκριμένη επιχείρηση: Coral Sea
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2022-05Συγγραφέας
Παπαπέτρου, Ξένια
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Τις τελευταίες δεκαετίες παρουσιάζει την μεγαλύτερη εξέλιξη, ανάπτυξη και ενδιαφέρον ο κλάδος της εστίασης και συγκεκριμένα του έτοιμου φαγητού. Ολοένα και περισσότερες αλυσίδες φαγητού και τοπικές επιχειρήσεις γρήγορης εξυπηρέτησης έτοιμου φαγητού, μπαίνουν στην αγορά και διεκδικούν μια ισχυρή θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών και προσπαθούν να διατηρήσουν την επιτυχή λειτουργία τους για χρόνια. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επικεντρώνεται στην ανάλυση του ανταγωνισμού της συγκεκριμένης επιχείρησης Coral Sea. Η Coral Sea είναι μια μικρή επιχείρηση που ανήκει σε ένα οικογενειακό περιβάλλον και ήθελα να τη βοηθήσω να γίνει πιο ανταγωνιστική στο αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον ιδίως την περίοδο μετά την πανδημία με το Covid-19. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της σχέσης μεταξύ των διαφόρων παραγόντων που προκαλούν την ικανοποίηση ή μη του καταναλωτή από την επίσκεψή του σε εστιατόριο γρήγορης εξυπηρέτησης.
Για να πραγματοποιήσω αυτή τη διατριβή γίνεται η ανάλυση του μακρό-περιβάλλοντος χρησιμοποιώντας τη τεχνική PESTLE για την παρούσα κατάσταση της επιχείρησης, η ανάλυση του μικρό-περιβάλλοντος σύμφωνα με το υπόδειγμα των πέντε δυνάμεων του Porter και την ανάλυση SWOT, η ανάλυση του ανταγωνισμού και υλοποίηση της τεχνικής έρευνας αγοράς με τη χρήση ερωτηματολογίου και στο τέλος γίνεται ανάλυση αποτελεσμάτων. Με όλες τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν γίνεται εξαγωγή και καταγραφή συμπερασμάτων ώστε να βοηθήσω την Coral Sea να βελτιωθεί.
Εν κατακλείδι, τα αποτελέσματα από την ολοκλήρωση της διατριβής είναι ενθαρρυντικά γιατί δείχνει ότι έχει ποιοτική εικόνα προς τα έξω, υπάρχει πιστή προσήλωση των πελατών της. Καθώς έδειξε περιθώριο βελτίωσης της επιχείρησης για μεγαλύτερο βαθμό ικανοποίηση των υφιστάμενων πελατών και την προσέλκυση νέων πελατών της σύμφωνα με τα ευρήματα και της εισηγήσεις που προέκυψαν από την έρευνα αγοράς για να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της.