Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketing Plan για την εταιρεία Camper στην Κύπρο

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2022-00974.pdf (1.716Mb)
    Ημερομηνία
    2022-05
    Συγγραφέας
    Κωνσταντίνου, Δήμητρα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελείται από 8 κεφάλαια και αναφέρεται στην ανάπτυξη και εφαρμογή ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρεία Camper στην Κύπρο. Στο πρώτο κεφάλαιο είναι η εισαγωγή και παραθέτω σε γενικές γραμμές το σκοπό αυτής της διατριβής και το στόχο της έρευνας που πραγματοποιήθηκε. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση του μάρκετινγκ για να κατανοήσουμε τι ακριβώς είναι το μάρκετινγκ και ποιος είναι ο στόχος του. Επίσης σε αυτό το κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του marketing plan και η σημαντικότητα του. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ιστορία της Ισπανικής εταιρείας Camper, ο στόχος της εταιρείας και η αποστολή της. Επίσης γίνεται μία μικρή αναφορά σε γενικά στοιχεία όσο αφορά την εταιρεία Camper στην Κύπρο και το όραμα της. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του μακρό-περιβάλλον μίας εταιρείας και γίνεται μία ανάλυση PESTEL για το παγκόσμιο περιβάλλον αλλά και για το εγχώριο περιβάλλον. Επίσης γίνεται ανάλυση και για την εταιρεία Camper στην Κύπρο. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται ο γενικός ορισμός του μικρό-περιβάλλοντος μίας εταιρείας. Επίσης γίνεται η εφαρμογή των 5 δυνάμεων του Michael Porter και γίνεται η ανάλυση SWOT και η στρατηγική ανάλυση TOWS για την εταιρεία Camper στην Κύπρο. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο σκοπός της έρευνας , τη μεθοδολογία της έρευνας , τη παρουσίαση του ερωτηματολογίου και την ανάλυση των αποτελεσμάτων για τα δημογραφικά στοιχεία και για τα 2 μέρη του ερωτηματολογίου. Σε αυτό το κεφάλαιο αναφέρονται και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο και τέλος γίνονται κάποιες εισηγήσεις στην εταιρεία στην Κύπρο με βάση την έρευνα που διεξάχθηκε. Στο έβδομο κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του μείγματος μάρκετινγκ και των 4 P’s (Product(προϊόν), Promotion(προώθηση), Place(τόπος), Price(τιμή)). Ακολούθως γίνεται η ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ η οποία αφορά την εταιρεία Camper στην Κύπρο. Το όγδοο κεφάλαιο τελειώνει η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με τον επίλογο.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5287
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013