Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων – Μελέτη περίπτωσης

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΔΤΠ-2021-00235.pdf (637.1Kb)
    Ημερομηνία
    2021-12
    Συγγραφέας
    Μακρή, Αγγελική
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Βασικός σκοπός της εργασίας, είναι η συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση βιβλιογραφικών δεδομένων όσον αφορά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων με χρήση συγκεκριμένης μελέτης περίπτωσης. Για τους σκοπούς της εν λόγω εργασίας, χρησιμοποιείται αντίστοιχα η ποιοτική έρευνα. Η ποιοτική έρευνα αναφέρεται στην συλλογή, ανάλυση και συζήτηση των άρθρων και των βιβλιογραφικών δεδομένων για το θέμα της ανάλυσης στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων με χρήση συγκεκριμένης μελέτης περίπτωσης. Σε θεωρητικό βαθμό, η ποιοτική έρευνα ορίζεται ως μια ευρεία μεθοδολογική προσέγγιση που περιλαμβάνει ποικίλες μεθόδους έρευνας. Ο στόχος της ποιοτικής έρευνας μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το υπόβαθρο της έρευνας. Οι κύριοι στόχοι των στρατηγικών μάρκετινγκ για τους ηγέτες επιχειρήσεων, είναι η κάλυψη των αναγκών της αγοράς, η αύξηση του μεριδίου αγοράς και η αύξηση της αξίας των μετόχων. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ειδικότερα, θα πρέπει να αναπτύξουν στρατηγικές για τα ενδιαφερόμενα μέρη για να υποστηρίξουν ετήσιες στρατηγικές πρωτοβουλίες και να βοηθήσουν στην εκμετάλλευση ευκαιριών ανάπτυξης. Με την αλλαγή των καιρών, πολλές έξυπνες επιχειρήσεις ενίσχυσαν το δίκτυο επιχειρηματικής ανάπτυξης τους, δημιούργησαν πύλες πωλήσεων επωνυμιών πλήρους σειράς προϊόντων και πολλές εξειδικευμένες μάρκες ρούχων έχουν ανοίξει τα καταστήματά τους. Το λιανικό εμπόριο μικρών παρτίδων ρούχων, εισήλθε επίσης στα μικροκαταστήματα και σε άλλες πλατφόρμες χαμηλού κόστους. Είναι ευνοϊκό για τη μείωση του κόστους μάρκετινγκ των επιχειρήσεων, τη μείωση του κόστους μετάδοσης πληροφοριών και την εξοικονόμηση κόστους ενοικίασης διαφημιστικών τοποθεσιών, banner ή άλλων διαφημιστικών εργαλείων. Στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, η άμεση επαφή μεταξύ αγοραστών και πωλητών, προκαλεί εξοικονόμηση στο ενδιάμεσο κόστος, στο κόστος ενοικίασης και στο απόθεμα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5143
    Συλλογές
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013