ΔΟΠ στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Η περίπτωση του Ραδιοφωνικού Ιδρύματος Κύπρου
Abstract
Η ποιότητα είναι αυτό που κάνει μια επιχείρηση να ξεχωρίζει, είτε αυτή προσφέρει προϊόντα είτε υπηρεσίες. Διαχρονικά συνδέεται στο μυαλό των πολιτών ως η διαφοροποίηση από αντίστοιχα, παρόμοια ή ανάλογα προϊόντα και υπηρεσίες.
Στην περίπτωση των Ραδιοτηλεοπτικών μέσων τα δεδομένα είναι πολύ διαφορετικά. Η αμεσότητα η εγκυρότητα και κυρίως η αξιοπιστία χρειάζονται γερές βάσεις για να εδραιωθούν στην συνείδηση του κόσμου και πολύ σκληρή δουλεία χωρίς λάθη για να διατηρηθούν.
Η σωστή εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε έναν οργανισμό όπως είναι το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου απαιτεί από ολόκληρο τον επιχειρησιακό οργανισμό να λειτουργεί ως ένα καλό-κουρδισμένο ρολόι με άψογο συγχρονισμό το οποίο δεν χάνει ούτε δευτερόλεπτο.
Στόχος η εισαγωγή καινοτόμων δομών, διεργασιών ,οράματος , κλίματος συνεργασίας, ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκόμενων μελών του, κοινούς στόχους και κοινό όραμα .
Η παρούσα εργασία στοχεύει αφενός στην θεωρητική παρουσίαση της έννοιας της ποιότητας και της ανάλυσης των εργαλείων της Διοίκησης Ολικής Ποιότητάς , της ανάλυσης των προτύπων ISO, του κοινού πλαισίου αξιολόγησης ΚΠΑ, της ικανοποίησης των εργαζομένων στο Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου και αφετέρου να αναδείξει κενά λάθη και παραλείψεις που λειτουργούν αρνητικά ως προς το ποιοτικό αποτέλεσμα των προσφερόμενων υπηρεσιών.