Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ικανοποίηση πελατών στην εταιρεία Alumil Cy

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2021-00876.pdf (797.8Kb)
    Date
    2021-04
    Author
    Παπαναστασίου, Κωνσταντίνος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η ικανοποίηση του πελάτη υπήρξε πάντοτε ο στόχος των επιχειρήσεων αφού η υλοποίηση του στόχου αυτού θα έφερνε αυτόματα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση το οποίο έχει στρατηγική σημασία. Πλέον στις μέρες μας οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την ικανοποίηση του πελάτη ως ένδειξη της επίδοσης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους και επίσης λειτουργεί και ως δείκτης του μελλοντικού σχεδιασμού της επιχείρησης. Οι εταιρείες διαμορφώνουν και προβάλλουν στρατηγικές που έχουν στόχο την ικανοποίηση του πελάτη, ενώ παλιότερα ο μεγάλος τους στόχος ήταν η αύξηση του μεριδίου της αγορά. Ο λόγος που έγινε η αλλαγή αυτή στον σχεδιασμό και τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων βασίζεται στην πεποίθηση ότι οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι μια σοβαρή ένδειξη της μελλοντικής πορείας της επιχείρησης. Η πτυχιακή αυτή εργασία στοχεύει να αναλύσει την ικανοποίηση πελατών σε ένα αληθινό περιβάλλον και μια πραγματική επιχείρηση, ερευνώντας παράλληλα τους παράγοντες που αποτελούν την συγκεκριμένη επιχείρηση και ταυτόχρονα να αναπτύξει τους λόγους για τους οποίους οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα της μέτρησης ικανοποίησης των πελατών τους. Σαν μέρος της πτυχιακής εργασίας έγινε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου σε πελάτες της επιχείρησης Alumil CY Ltd. Σκοπός του ερωτηματολογίου ήταν: - να ερευνηθεί ο γενικός βαθμός ικανοποίησης των πελατών - να ερευνηθούν οι λόγοι που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών και τους προσδιορίζουν, επηρεάζουν ή διαμορφώνουν τα χαρακτηριστικά ή τη συμπεριφορά τους - να εξεταστεί η καταναλωτική συμπεριφορά πελατών - να αντιληφθούμε τυχόν προβλήματα/ελλείψεις/ στερήσεις - να προταθούν λύσεις Αυτό που παρατηρούμε και μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ότι στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον στον κόσμο των επιχειρήσεων υπάρχει κάτι που παραμένει σταθερό, και αυτό είναι η θετική σχέση μεταξύ ικανοποίησης και πίστης. Δηλαδή όσο πιο ικανοποιημένος νιώθει ο πελάτης από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρουμε τόσο πιο δύσκολα θα εγκαταλείψει την εταιρεία που συνεργάζεται για κάποιον άλλο ανταγωνιστή, και οι πιστοί πελάτες είναι αυτοί που δημιουργούν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην κάθε επιχείρηση και κατ’ επέκταση οδηγούν την εταιρεία στην κερδοφορία.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5059
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013