Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρία Holland & Barrett Cyprus

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2021-00877.pdf (2.511Mb)
    Date
    2021-06
    Author
    Χρυσοστόμου, Πηνελόπη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η διπλωματική εργασία έχει ως κύριο θέμα τον σχεδιασμό ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρία Holland & Barrett στην Κύπρο. Είναι σημαντικό να αναφερθεί, ότι η συγκεκριμένη εταιρία είναι από τους κορυφαίους λιανοπωλητές υγείας και ευεξίας στον κόσμο και ο μεγαλύτερος στην Ευρώπη με καταστήματα σε διάφορες χώρες. Καθώς ο σύγχρονος κόσμος και η καθημερινή ζωή έρχονται αντιμέτωποι με συνεχείς τεχνολογικές αλλαγές, είναι απαραίτητο για μια εταιρεία, η οποία στοχεύει να διατηρήσει μια εξαιρετική ποιότητα και εξυπηρέτηση πελατών, να συνεχίσει να αναπτύσσεται χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές και λειτουργίες του μάρκετινγκ. Λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερθέντα, η διατριβή δίνει έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ που ακολουθεί η εταιρεία μέχρι στιγμής. Κατά συνέπεια, παρουσιάζεται μια πρόταση με πιθανές μεθόδους που η εταιρεία θα μπορούσε να εφαρμόσει στην πράξη για περαιτέρω ανάπτυξη. Κατά κύριο λόγο, η διατριβή ασχολείται με μια εις βάθος ανάλυση του σχεδίου μάρκετινγκ τους, μετά από μια μελέτη, η οποία επικεντρώνεται στις αδυναμίες που φαίνεται να υπάρχουν. Αντίστοιχα, το τελευταίο μέρος της διατριβής ολοκληρώνεται με την εισαγωγή ενός στρατηγικού σχεδίου με διάφορες προτάσεις και τεχνικές που μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών της Holland & Barrett. Ο κύριος σκοπός πίσω από το στρατηγικό σχέδιο είναι η δημιουργία τακτικών και «πιστών» ομάδων πελατών με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων τους. Οι εργασιακές εμπειρίες του συγγραφέα στη Holland & Barrett για πάνω από δύο χρόνια, καθώς και η χρήση πρωτογενούς έρευνας με ερωτηματολόγιο ανοιχτών και κλειστών ερωτήσεων, συνθέτουν τους κύριους πόρους της μεθοδολογίας της διατριβής. 
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5049
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013