Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Πέτρος
dc.contributor.authorΒασιλείου, Αντρέας
dc.contributor.otherVasileiou, Antreas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-09-06T09:38:56Z
dc.date.available2021-09-06T09:38:56Z
dc.date.copyright2021-09-06
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.otherΔΤΠ/2021/00210el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5022
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην μεταπτυχιακή διατριβή αυτή εξετάστηκε ο ψηφιακός μετασχηματισμός στον Τραπεζικό τομέα. Το θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού συγκαταλέγεται τα τελευταία χρόνια μέσα στις προτεραιότητες της οικονομίας, των επιχειρήσεων αλλά κυρίως των οργανισμών που ασχολούνται με τις τραπεζικές υπηρεσίες. Έχει δημιουργηθεί μια νέα πραγματικότητα, με πολλές εταιρείες να επικεντρώνονται στην ανάπτυξη νέων λύσεων για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες αυτές (Fintech companies) και οι ίδιες οι Τράπεζες αλλάζουν διαδικασίες και συστήματα για να είναι πιο ευέλικτες. Η πανδημία του Covid-19 έδωσε άλλη δυναμική στο συγκεκριμένο θέμα και κατέστησε τον ψηφιακό μετασχηματισμό απαραίτητο και προτεραιότητα για την επιβίωση και την ανταγωνιστικότητα των Τραπεζών. Η διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι μια συνεχόμενη προσπάθεια καθώς οι τεχνολογίες βελτιώνονται και αλλάζουν συνεχώς, δίνοντας την ευκαιρία να εμφανιστούν νέες υπηρεσίες που θα απαιτούν και πάλι συνεχή αναβάθμιση και υποστήριξη. Πρόκληση για τις Τράπεζες είναι, εκτός από το κόστος και την αναδιοργάνωση που χρειάζονται, η ασφάλεια των συναλλαγών και η διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των πελατών τους. Οι Τράπεζες πρέπει να καταρτίσουν μια λεπτομερή στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού και η υλοποίηση του να αποτελείται από επαγγελματικές ομάδες που μπορούν εύκολα να μετατρέψουν ιδέες σε πραγματικότητα με το πιο πρόσφατο λογισμικό και τα διαθέσιμα εργαλεία. Στο πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο γίνεται εισαγωγή και παρουσίαση της έννοιας του ψηφιακού μετασχηματισμού, ορισμοί που σχετίζονται με αυτόν και παρουσιάζονται τεχνολογίες που πρωταγωνιστούν στην υλοποίηση αυτού σήμερα. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια ανάλυση στις υπάρχουσες προκλήσεις της υλοποίησης του ψηφιακού μετασχηματισμού στον Τραπεζικό τομέα και αναλύονται τα κύρια πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που υπάρχουν. Στο τέταρτο κεφάλαιο ακολουθεί έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου όσο αφορά τις απόψεις πελατών/χρηστών διαφόρων Τραπεζικών οργανισμών στην Κύπρο σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό και γίνεται στατιστική ανάλυση και σύγκριση των αποτελεσμάτων, χρησιμοποιώντας το στατιστικό πρόγραμμα SPSS. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας γίνεται αναφορά στις δύο μεγαλύτερές τράπεζες της Κύπρου, και στις τεχνολογίες που ανέπτυξαν. Ταυτόχρονα γίνεται αναφορά στην Τράπεζα Αναπτύξεως Κύπρου (CDB Bank) στην οποία ο συγγραφέας της έρευνας εργάζεται και παρατίθεται συνέντευξη σχετικά με το θέμα, από τον Head of Operations της συγκεκριμένης τράπεζας.el_GR
dc.format.extentv, 81 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΤραπεζικό σύστημα -- Ψηφιακός μετασχηματισμόςel_GR
dc.subjectBanking system -- Digital transformationel_GR
dc.titleΨηφιακός μετασχηματισμός στον τραπεζικό τομέαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis study examined the digital transformation in the banking sector. During the last years, the issue of digital transformation has been one of the priorities of the economy, businesses and specifically organizations involved in banking services. The new reality created includes many companies that focus on developing new solutions to meet these needs (Fintech companies) and the Banks themselves are changing procedures and systems to be more flexible. The Covid-19 pandemic has given another impetus to this issue and made digital transformation a necessity and a priority for the survival and competitiveness of Banks. The process of digital transformation is a continuous effort as technologies are constantly improving and changing, giving the opportunity for new services to emerge, which will again require constant upgrade and support. The challenge for the Banking sector is, in addition to the costs and the reorganization they need, the security of the transactions and the secure management of the personal data of their customers. Banks need to develop a detailed digital transformation strategy and implement it using professional teams that can easily turn ideas into reality with the latest software and tools available. The first and second chapters introduce and present the concept of digital transformation, definitions related to it and technologies that play a leading role in its implementation today. The third chapter provides an analysis of the existing challenges of implementing digital transformation in the banking sector and analyzes the main advantages and disadvantages that exist. The fourth chapter presents the questionnaire responses regarding the views of customers / users of various banking organizations in Cyprus on digital transformation. The responses are analyzed using statistical analysis using the statistical program SPSS and results are presented. Finally, in the fifth chapter of this dissertation, reference is made to the two largest banks in Cyprus, and to the technologies they developed. At the same time, reference is made to the Development Bank of Cyprus (CDB Bank) in which the author of the research works. Interview on the subject was given by the Head of Operations of the specific bank.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής