Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι απόψεις των διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.

    Thumbnail
    View/Open
    ΜΒΑ-2018-00578.pdf (2.506Mb)
    Date
    2020-02-02
    Author
    Καρμίρη, Φωτεινή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί η στάση διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιολόγηση. Οι διευθυντές έχουν λόγω θέσης σαφή εικόνα των αδυναμιών, των ελλείψεων και των προσόντων και των εργαζόμενων καθώς και των ελλείψεων και των ισχυρών σημείων του συνολικού συστήματος της σχολικής μονάδας. Για την συνέντευξη επελέγησαν δέκα διευθυντές δημόσιων σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Δύο εξ αυτών είναι διευθυντές Πειραματικών σχολείων, δύο διευθυντές σχολείων Δυτικής Αττικής και έξι Διευθυντές σχολείων Νοτίων Προαστείων. Χρησιμοποιήθηκε ημι-δομημένη συνέντευξη με κλειστές και ανοικτές ερωτήσεις. Δεν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες, ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς γυμνασίου και λυκείου ή διευθυντές σχολείων διαφορετικών περιοχών. Οι διευθυντές είναι απόλυτα θετικοί απέναντι στην αξιολόγηση. Κεντρικό αίτημα είναι η ανάγκη εγγυήσεων για μία αξιόπιστη αξιολόγηση και αποτελεσματική μέσα σε κλίμα συνεργασίας και συναδελφικότητας, ώστε να αξιολογηθούν άτομα και σχολικές μονάδες αντικειμενικά και τελικά να αναβαθμιστούν.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4814
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013