Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι απόψεις των διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΜΒΑ-2018-00578.pdf (2.506Mb)
    Ημερομηνία
    2020-02-02
    Συγγραφέας
    Καρμίρη, Φωτεινή
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί η στάση διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιολόγηση. Οι διευθυντές έχουν λόγω θέσης σαφή εικόνα των αδυναμιών, των ελλείψεων και των προσόντων και των εργαζόμενων καθώς και των ελλείψεων και των ισχυρών σημείων του συνολικού συστήματος της σχολικής μονάδας. Για την συνέντευξη επελέγησαν δέκα διευθυντές δημόσιων σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Δύο εξ αυτών είναι διευθυντές Πειραματικών σχολείων, δύο διευθυντές σχολείων Δυτικής Αττικής και έξι Διευθυντές σχολείων Νοτίων Προαστείων. Χρησιμοποιήθηκε ημι-δομημένη συνέντευξη με κλειστές και ανοικτές ερωτήσεις. Δεν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες, ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς γυμνασίου και λυκείου ή διευθυντές σχολείων διαφορετικών περιοχών. Οι διευθυντές είναι απόλυτα θετικοί απέναντι στην αξιολόγηση. Κεντρικό αίτημα είναι η ανάγκη εγγυήσεων για μία αξιόπιστη αξιολόγηση και αποτελεσματική μέσα σε κλίμα συνεργασίας και συναδελφικότητας, ώστε να αξιολογηθούν άτομα και σχολικές μονάδες αντικειμενικά και τελικά να αναβαθμιστούν.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4814
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013