Show simple item record

dc.contributor.advisorΔιαμαντάκη, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΣαλαβούρα, Αικατερίνη
dc.contributor.otherSalavoura, Aikaterini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-10-07T10:23:42Z
dc.date.available2020-10-07T10:23:42Z
dc.date.copyright2020-10-07
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.otherΕΔΜ/2020/00041el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4693
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ επικοινωνία των ενεργειών ΕΚΕ αποτελεί τη βασική παράμετρο της ανάδειξης των δράσεων ΕΚΕ του οργανισμού. Η εφαρμοσμένη στρατηγική επικοινωνία μπορεί να ρυθμίσει την απήχηση του μηνύματος της ΕΚΕ στην κοινωνία. Η παρούσα έρευνα διερευνά τους σκοπούς και τους τρόπους με τους οποίους τέσσερις ελληνικές επιχειρήσεις επικοινωνούν την κοινωνική τους υπευθυνότητα στα ενδιαφερόμενα μέρη. Μέσα από τη συγκριτική παρουσίαση της εφαρμοσμένης στρατηγικής επικοινωνίας που υιοθετούν τέσσερις ελληνικές εταιρείες από διαφορετικές βιομηχανίες για την προώθηση της κοινωνικής τους υπευθυνότητας καταγράφονται οι ομοιότητες και οι διαφορές στην επικοινωνιακή τους στρατηγική, τα μοντέλα επικοινωνίας που εφαρμόζουν, το είδος του μηνύματος της ΕΚΕ και τα αποτελέσματα της επικοινωνιακής τους στρατηγικής. Η διερεύνηση για την στρατηγική τους λαμβάνει ακόμη υπόψη τη διάκριση τους σε αμφιλεγόμενες και μη αμφιλεγόμενες εταιρείες και έχει ως σημείο αναφοράς δυο κεντρικές θεωρίες, τη θεωρία των ενδιαφερόμενων μερών (Freeman, 1984 Stakeholder Theory) και τη θεωρία των καταστάσεων (Grunig &Repper, 1992 Situation Theory). Τέλος, βάσει των ευρημάτων της έρευνας προτείνονται η υιοθέτηση του μοντέλου της αμφίδρομης επικοινωνίας ως επιδραστικότερης για την επικοινωνία της ΕΚΕ. Το μήνυμα δε για την ΕΚΕ προτείνεται να εστιάζει στις ωφέλειες και τα μετρήσιμα αποτελέσματα των ενεργειών αυτών προς την κοινωνία. Λέξεις κλειδιά: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη# Στρατηγική Επικοινωνία #Αμφίδρομη Ασύμμετρη Επικοινωνία# Τμηματοποίηση κοινού# Θεωρία των Ενδιαφερόμενων μερών# Θεωρία των Καταστάσεων# Μήνυμα ΕΚΕ# Αμφιλεγόμενες και μη Αμφιλεγόμενες Βιομηχανίεςel_GR
dc.format.extent232 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνηel_GR
dc.subjectCorporate social responsibilityel_GR
dc.subjectΣτρατηγική επικοινωνίαςel_GR
dc.subjectStrategic communicationel_GR
dc.titleΗ στρατηγική επικοινωνία της ΕΚΕ στην ελληνική βιομηχανία: μια εμπειρική μελέτη μικτής μεθοδολογίας για τη συγκριτική ανάλυση της επικοινωνίας της ΕΚΕ στο ψηφιακό περιβάλλον αμφιλεγόμενων και μη αμφιλεγόμενων βιομηχανιών.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe applied strategic communication of CSR can be valuable both for company and society. The message of CSR could be more effective than ever. For the reasons above, the purpose of my research is to analyze the strategies of four Greek companies from different industrial sectors (Controversial vs Non Controversial Industries) and how these companies communicate their CSR actions to their stakeholders. Having compared their communications CSR strategies, the research remarks the distinctions of their strategies, the models of communication which are applied, the kind of message which is diffused and their communication efficacy. The research bases on two salient academic theories, namely the Stakeholder Theory (Freeman, 1984) and the Situation Theory (Grunig&Repper, 1992). The results indicate the necessity companies embrace more effective communication models. It is suggested companies adopt the two- way communication models and build a strong CSR message that would present the qualitive results of their CSR actions to society. Key words: Corporate Social Responsibility #Strategic Communication# Two-way symmetric or asymmetric communication model# Segmentation # Stakeholder Theory# Situation Theory# CSR Message# Controversial Industries and No Controversial Industriesel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record