Show simple item record

dc.contributor.advisorΚατσικίδης, Σάββας
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Παύλος
dc.contributor.otherConstantinou, Pavlos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-09-22T07:18:58Z
dc.date.available2020-09-22T07:18:58Z
dc.date.copyright2020-08-27
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherMBA/2020/00768el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4658
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα έξυπνα κινητά τηλέφωνα έχουν γίνει σχεδόν απαραίτητα σε όλους τους τομείς της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην επιλογή έξυπνων τηλεφώνων. Οι στόχοι της έρευνας είναι να προσδιοριστούν οι παράγοντες που λαμβάνονται υπ’ όψιν στη επιλογή έξυπνου τηλεφώνου, ο βαθμός σημασίας της μάρκας, οι πηγές άντλησης πληροφοριών των καταναλωτών αλλά και το τι επηρεάζει το μέγεθος του ποσού που θα ξοδευτεί κατά την αγορά. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική προσέγγιση με την χρήση ανώνυμων ερωτηματολογίων. Το δείγμα της έρευνας το αποτέλεσαν 186 ελληνόφωνοι καταναλωτές, στην πλειοψηφία τους κάτοικοι Κύπρου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το σημαντικότερο στοιχείο στην επιλογή έξυπνου κινητού τηλεφώνου είναι η μάρκα. Επίσης, όσο σημαντικότερη θεωρείται η μάρκα από τους ερωτώμενους, τόσο μεγαλύτερο είναι και το ποσό που προτίθενται να ξοδέψουν για την απόκτηση της συσκευής τους. Η άντληση πληροφοριών γίνεται στο μεγαλύτερο ποσοστό από το διαδίκτυο ενώ η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή πληροφοριών είναι οι φίλοι/γνωστοί/συγγενείς. Οι φίλοι/γνωστοί/συγγενείς φαίνεται να επηρεάζουν όμως σε μεγαλύτερο βαθμό την απόφαση των καταναλωτών. Επίσης, οι πηγές άντλησης πληροφοριών των καταναλωτών έξυπνων τηλεφώνων δεν είναι ανεξάρτητες από το φύλο.el_GR
dc.format.extent209 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΈξυπνα τηλέφωνα -- Συμπεριφορά καταναλωτώνel_GR
dc.subjectSmartphones -- Consumer behaviorel_GR
dc.titleΑνάλυση της συμπεριφοράς καταναλωτών στην επιλογή έξυπνων τηλεφώνων (Smartphones)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractSmartphones have become almost a necessity in all areas of modern human life. The purpose of this paper is to analyze consumer behavior in the selection of smartphones. The objectives of the survey are to identify the factors considered in choosing a smart phone, the degree of importance of the brand, the sources of consumer information and what affects the size of the amount of money that will be spent on the purchase. The quantitative approach with anonymous questionnaires was used for this research. The sample of the survey consisted of 186 Greek-speaking consumers, the majority of whom are residents of Cyprus. The results of the research show that the most important element in choosing a smart mobile phone is the brand. Also, the more important the brand is to the respondents, the greater the amount of money they intend to spend on acquiring their device. The consumers retrieved most of the information from the internet while the second largest source of information is friends / acquaintances / relatives. Although friends / acquaintances / relatives seem to influence the decision of the consumers to a greater extent. Also, the sources of information that the consumers use are not independent of gender.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record