Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάλυση της συμπεριφοράς καταναλωτών στην επιλογή έξυπνων τηλεφώνων (Smartphones)

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2020-00768.pdf (5.907Mb)
    Ημερομηνία
    2020-05
    Συγγραφέας
    Κωνσταντίνου, Παύλος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα έχουν γίνει σχεδόν απαραίτητα σε όλους τους τομείς της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην επιλογή έξυπνων τηλεφώνων. Οι στόχοι της έρευνας είναι να προσδιοριστούν οι παράγοντες που λαμβάνονται υπ’ όψιν στη επιλογή έξυπνου τηλεφώνου, ο βαθμός σημασίας της μάρκας, οι πηγές άντλησης πληροφοριών των καταναλωτών αλλά και το τι επηρεάζει το μέγεθος του ποσού που θα ξοδευτεί κατά την αγορά. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική προσέγγιση με την χρήση ανώνυμων ερωτηματολογίων. Το δείγμα της έρευνας το αποτέλεσαν 186 ελληνόφωνοι καταναλωτές, στην πλειοψηφία τους κάτοικοι Κύπρου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το σημαντικότερο στοιχείο στην επιλογή έξυπνου κινητού τηλεφώνου είναι η μάρκα. Επίσης, όσο σημαντικότερη θεωρείται η μάρκα από τους ερωτώμενους, τόσο μεγαλύτερο είναι και το ποσό που προτίθενται να ξοδέψουν για την απόκτηση της συσκευής τους. Η άντληση πληροφοριών γίνεται στο μεγαλύτερο ποσοστό από το διαδίκτυο ενώ η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή πληροφοριών είναι οι φίλοι/γνωστοί/συγγενείς. Οι φίλοι/γνωστοί/συγγενείς φαίνεται να επηρεάζουν όμως σε μεγαλύτερο βαθμό την απόφαση των καταναλωτών. Επίσης, οι πηγές άντλησης πληροφοριών των καταναλωτών έξυπνων τηλεφώνων δεν είναι ανεξάρτητες από το φύλο.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4658
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013