Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΣιανάβα, Διονυσία
dc.contributor.otherSianava, Dionisia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-09-17T11:08:34Z
dc.date.available2020-09-17T11:08:34Z
dc.date.copyright2020-09-17
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2020/00191el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4625
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετά τo μάρκετινγκ και νέα εργαλεία επικοινωνίας στην εταιρία Παυλίδη της σοκολάτας Lacta. Συγκεκριμένα, η εργασία χωρίζεται σε δύο κύρια μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου μελετάται το Μάρκετινγκ, και ιδίως το σύγχρονο διαδικτυακό μάρκετινγκ, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως εργαλείο διαφήμισης και προβολής, καθώς και η συμβολή του επικοινωνιακού μάρκετινγκ στην πιστότητα των πελατών. Το δεύτερο κύριο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει τη μελέτη περίπτωσης της σοκολάτας Lacta. Συγκεκριμένα, η μελέτη περίπτωσης αφορά το μάρκετινγκ και τα νέα εργαλεία επικοινωνίας στην εταιρεία Παυλίδη των προϊόντων σοκολάτας Lacta, ενώ παράλληλα επιχειρείται η συσχέτιση της σπουδαιότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη βιωσιμότητα της εταιρείας Παυλίδη και η διερεύνηση του βαθμού επίδρασης του επικοινωνιακού μάρκετινγκ στους καταναλωτές των προϊόντων Lacta. Συμπερασματικά, η δράση της σοκολάτας Lacta στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επιτυχής, καθώς αποτελούν ένα χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση των προϊόντων της.el_GR
dc.format.extent56 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketingel_GR
dc.titleΗ επίδραση του μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στην ποιότητα των πελατών. Η περίπτωση της Lacta.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis studies marketing and new communication tools of Pavlidis Chocolate Company Lacta. Specifically, this thesis contains two main parts. The first main part includes the bibliographic review where Marketing is studied, and in particular modern internet marketing, social media as a tool for advertising and promotion, as well as the contribution of communication marketing to customer loyalty. The second main part of the thesis includes the Lacta chocolate case study. Specifically, the case study concerns marketing and new communication tools in Pavlidis 'company of Lacta chocolate products, while attempting to correlate the importance of social media in the viability of Pavlidis' company and investigating consumer preferences in the degree of communication effect Lacta. In conclusion, the action of Lacta chocolate on social media is successful, as it is a useful tool for promoting Lacta products.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record