Η επίδραση των social media στο digital marketing στις σημερινές νεοφυείς επιχειρήσεις.
Abstract
Η διαρκής ανάπτυξη των Social Media τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας και κυρίως στον τρόπο επικοινωνίας μας. Η ταχεία αυτή εξέλιξη και η συνεχής αύξηση των χρηστών τους τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην κυπριακή αλλά και την παγκόσμια αγορά. Ένας σημαντικός τομέας, στον οποίο συντελούν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αυτή την εποχή είναι και αυτός των επιχειρήσεων και του Digital Marketing. Ειδικότερα, σε μια περίοδο σαν αυτή που διανύουμε, όπου η οικονομική κρίση είναι εμφανής σε κάθε τομέα της αγοράς, οι εναλλακτικές προτάσεις και λύσεις για την ενίσχυση της θέσης των επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Τα Social Media είναι σε θέση να προσφέρουν τέτοιες λύσεις. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίον έχουν στραφεί όλες οι επιχειρήσεις προς την κατεύθυνση της διαφήμισής και της προβολής τους μέσω των Social Media. Στόχος των επιχειρήσεων αυτών είναι η συλλογή της γνώμης των καταναλωτών, αναφορικά με τα προϊόντα που εμπορεύονται, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό τη δημοτικότητά τους με αποκλειστικό σκοπό την κερδοφορία τους.