Αποτελεσματική διοίκηση ανθρωπίνων πόρων μέσω της παρακίνησης και της ανταμοιβής. Παράδειγμα εφαρμογής στις τηλεπικοινωνίες.
Abstract
Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι ευρέως γνωστό ότι αναπτύσσεται στις μέρες μας πιο γρήγορα από ποτέ. Ο περιορισμός των θέσεων εργασίας για την βελτίωση του εργατικού κόστους και η εξειδίκευση των εργαζομένων σε νέες τεχνολογίες είναι κύρια γνωρίσματα στον κλάδο. Το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη του πώς οι εργαζόμενοι αισθάνονται στις επιχειρήσεις του κλάδου και πώς αποτυπώνεται αυτό από τις ενέργειες της ΔΑΠ στις επιχειρήσεις αυτές. Αναλύονται σε θεωρητικό επίπεδο, ο ρόλος της ΔΑΠ στο σύγχρονο Μάνατζμεντ καθώς και ανάπτυξη σε θεωρητικό επίπεδο της θεωρίας της Παρακίνησης και Ανταμοιβής. Τέλος έχει γίνει πρωτογενής ποιοτική και ποσοτική έρευνα στον κλάδο για το πώς εφαρμόζονται στις επιχειρήσεις και εκλαμβάνονται από τους εργαζόμενους οι θεωρίες της παρακίνησης και ανταμοιβής στις σε αυτή τη δυσμενή οικονομική κατάσταση της χώρας.