Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Νέες τεχνολοιγίες και προοπτική ανάπτυξης τους στην Κύπρο.

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΜΒΑ-2020-00824.pdf (1.118Mb)
    Ημερομηνία
    2020-05
    Συγγραφέας
    Χριστοφόρου, Ιωάννης
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Με την αυξανόμενη χρήση των ψηφιακών μέσων από τους καταναλωτές, περισσότερες εταιρίες χρησιμοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ για να φτάσουν στις αγορές-στόχους τους. Σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξετάσει διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται συνήθως στα ψηφιακά μέσα και να εξακριβώσει ποιες προτιμούνται από τους κατοίκους της Κύπρου και ότι είναι αποτελεσματικές στον επηρεασμό της συμπεριφοράς. Παρόλο που υπήρξαν πολυάριθμες μελέτες σχετικά με την διαδικτυακή διαφήμιση, ελάχιστες έρευνες επικεντρώθηκαν σε ποιους τύπους ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ προτιμούν οι Κύπριοι και ποιες επηρεάζουν τη συμπεριφορά τους. Η παρούσα έρευνα των 100 Κυπρίων έδειξε μια προτίμηση για τη διαφήμιση στα site καθώς και τις πινακίδες LED. Όσον αφορά τη μορφή διαφήμισης που προκαλεί μεγαλύτερη επίδραση σε αυτούς, η πλειοψηφία προτιμά κάτι πιο πρωτότυπο από το απλό κείμενο καθώς προτιμούν λέξεις με ήχο, λέξεις με βίντεο, κείμενο με χρώμα και κίνηση και λέξεις που να περιλαμβάνουν και ήχο και βίντεο με μορφή animation. Ακόμα βλέπουμε πως η πλειοψηφία διαβάζει τις διαφημίσεις που υπάρχουν σε ένα site καθώς και στις πινακίδες LED που τους κινούν το ενδιαφέρον σε σημαντικό βαθμό και θεωρούν πως η διαφήμιση σε πινακίδα LED έχει περισσότερο ενδιαφέρον από μια απλή διαφημιστική πινακίδα. Σχετικά με την αξιοπιστία των μέσων διαφήμισης, η πλειοψηφία θεωρεί περισσότερο αξιόπιστα το ραδιόφωνο, την εφημερίδα, το διαδίκτυο και τις πινακίδες και λιγότερο την τηλεόραση και τα social media.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4565
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013