Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚωστούρου, Μαρία
dc.contributor.otherKostourou, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-16T10:40:00Z
dc.date.available2020-07-16T10:40:00Z
dc.date.copyright2020-07-16
dc.date.issued2020-04
dc.identifier.otherΠΠΑ/2020/00142el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4550
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εργασία ερευνά και εξυπηρετεί δυο βασικούς και αλληλένδετους στόχους/ ερωτήματα:(1)πώς συνεισφέρει η προσέγγιση του συν-μουσείου (δηλ. του συμμετοχικού μουσείου, του μουσείου στο οποίο ο επισκέπτης συμμετέχει ενεργά) στην εκπαιδευτική λειτουργία του μουσείου, και (2) ποια είναι τα συμμετοχικά χαρακτηριστικά στις μουσειακές εκπαιδευτικές δράσεις, και πώς τα πετυχαίνουμε. Οι στόχοι αυτοί αποτέλεσαν τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας και προσεγγίστηκαν με ερευνητικά εργαλεία της βιβλιογραφικής επισκόπησης (1ο ερώτημα) και συνδυασμού μελέτης περίπτωσης και πειραματικής προσέγγισης (2ο ερώτημα) μέσω της δημιουργίας εκπαιδευτικής δράσης με συμμετοχικά χαρακτηριστικά στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.). Η εν λόγω δράση αξιολογήθηκε με έντυπα αξιολόγησης, άτυπες συνεντεύξεις των συμμετεχόντων, και με ημιδομημένη συνέντευξη με την υπεύθυνη Επικοινωνίας κι Εκπαιδευτικών Δράσεων του Μουσείου Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.). Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν τα οφέλη, τους περιορισμούς και τις προκλήσεις, που προκύπτουν από την ενσωμάτωση συμμετοχικών μουσειοεκπαιδευτικών πρακτικών στην εκπαιδευτική λειτουργία του σύγχρονου μουσείου.el_GR
dc.format.extentviii, 55 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜουειακή εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectMuseum learningel_GR
dc.subjectΜουσειοπαιδαγωγικήel_GR
dc.subjectMuseum educationel_GR
dc.subjectΜουσειοεκπαιδευτικά προγράμματαel_GR
dc.subjectMuseum educational programsel_GR
dc.titleΣυν-μουσείο: το συμμετοχικό μουσείο και η μουσειοεκπαιδευτική του συνεισφορά. Πρόταση συμμετοχικής εκπαίδευσης δράσης στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.).el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe paper explores and serves two main and interrelated goals / questions: (1) how the co-museum's approach (i.e. the participatory museum, the museum in which the visitor is actively involved) contributes to the museum's educational function, and (2)which are the participatory characteristics in museum educational activities and how we can achieve them. These objectives were the research questions of the current dissertation and were approached by using as research tools the bibliographic review (1st question) and a combination of case study and experimental approach (2nd question) through the creation of educational activity with participatory features in the Museum of Science and Technology (MST) of the University of Patras (UP). This educational activity was evaluated through evaluation forms, informal interviews of the participants, and through a semi-structured interview with the Head of Communication and Educational Activities of the Museum of Science and Technology (MST) of the University of Patras (UP). The results of the research highlighted the benefits, limitations and challenges that result from the integration of participatory museum-educational practices in the educational function of the modern museum.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής