Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Στρατηγικές Green Marketing και διερεύνηση της εφαρμογής και των αποτελεσμάτων τους από τις επιχειρήσεις

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2019-00736.pdf (546.2Kb)
    Date
    2019-12
    Author
    Δίγκας, Κωνσταντίνος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η διερεύνηση των πράσινων στρατηγικών που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις αναφορικά με τη συσκευασία των προϊόντων καθώς και τη στάση των καταναλωτών σε σχέση με την ενσωμάτωση πράσινων στρατηγικών στις συσκευασίες προϊόντων. Καθημερινά όλο και περισσότεροι καταναλωτές με πράσινες απόψεις εμφανίζονται στην αγορά και σε αυτό συμβάλει παρά πολύ η τεχνολογία-μέσω του διαδικτύου και των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης. Γνωρίζοντας ότι το μάρκετινγκ κάνει την επιχείρηση να προσαρμόζεται στα θέλω του καταναλωτή εστιάσαμε την έρευνά μας στα ακόλουθα ερωτήματα: 1. Ποιες στρατηγικές πράσινου μάρκετινγκ χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις αναφορικά με τη συσκευασία του προϊόντος; 2. Ποια η στάση των καταναλωτών σε σχέση με την ενσωμάτωση πράσινων στρατηγικών και πράσινων προτύπων σε συσκευασμένα προϊόντα; 3. Η εφαρμογή του πράσινου μάρκετινγκ στην αγορά συσκευασμένων τροφίμων δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; Η παρούσα έρευνα εστίασε στη διερεύνηση των απόψεων του καταναλωτικού κοινού σχετικά με τα συσκευασμένα προϊόντα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση εγκυροποιημένου ερωτηματολογίου σε πενταβαθμιαία κλίμακα Likert. Όπως διαφαίνεται από την ανάλυση των ερωτηματολογίων οι καταναλωτές, ανεξάρτητα από την ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο αλλά και το φύλο τους, δίνουν μεγάλη σημασία στη συσκευασία των προϊόντων. Το γεγονός αυτό θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν από τις επιχειρήσεις προκειμένου να επενδύσουν ανάλογα στη συσκευασία των προϊόντων τους και στην ενσωμάτωση οικολογικών προτύπων σε αυτή.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4461
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013