Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Στρατηγικές Green Marketing και διερεύνηση της εφαρμογής και των αποτελεσμάτων τους από τις επιχειρήσεις

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2019-00736.pdf (546.2Kb)
    Ημερομηνία
    2019-12
    Συγγραφέας
    Δίγκας, Κωνσταντίνος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η διερεύνηση των πράσινων στρατηγικών που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις αναφορικά με τη συσκευασία των προϊόντων καθώς και τη στάση των καταναλωτών σε σχέση με την ενσωμάτωση πράσινων στρατηγικών στις συσκευασίες προϊόντων. Καθημερινά όλο και περισσότεροι καταναλωτές με πράσινες απόψεις εμφανίζονται στην αγορά και σε αυτό συμβάλει παρά πολύ η τεχνολογία-μέσω του διαδικτύου και των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης. Γνωρίζοντας ότι το μάρκετινγκ κάνει την επιχείρηση να προσαρμόζεται στα θέλω του καταναλωτή εστιάσαμε την έρευνά μας στα ακόλουθα ερωτήματα: 1. Ποιες στρατηγικές πράσινου μάρκετινγκ χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις αναφορικά με τη συσκευασία του προϊόντος; 2. Ποια η στάση των καταναλωτών σε σχέση με την ενσωμάτωση πράσινων στρατηγικών και πράσινων προτύπων σε συσκευασμένα προϊόντα; 3. Η εφαρμογή του πράσινου μάρκετινγκ στην αγορά συσκευασμένων τροφίμων δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; Η παρούσα έρευνα εστίασε στη διερεύνηση των απόψεων του καταναλωτικού κοινού σχετικά με τα συσκευασμένα προϊόντα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση εγκυροποιημένου ερωτηματολογίου σε πενταβαθμιαία κλίμακα Likert. Όπως διαφαίνεται από την ανάλυση των ερωτηματολογίων οι καταναλωτές, ανεξάρτητα από την ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο αλλά και το φύλο τους, δίνουν μεγάλη σημασία στη συσκευασία των προϊόντων. Το γεγονός αυτό θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν από τις επιχειρήσεις προκειμένου να επενδύσουν ανάλογα στη συσκευασία των προϊόντων τους και στην ενσωμάτωση οικολογικών προτύπων σε αυτή.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4461
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013