Ποιότητα υπηρεσιών υγείας - Η περίπτωση της Καρδιολογικής Κλινικής και Μονάδας Εμφραγμάτων του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Χίου
Abstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσουμε τι είναι ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας, από τι επηρεάζεται και πως επιτυγχάνεται και να εξετάσουμε απο ένα δείγμα πενήντα ασθενών, πόσο ικανοποιημένοι είναι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στην Καρδιολογική κλινική και Μονάδα Εμφραγμάτων του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Χίου και τι θα μπορούσε να γίνει έτσι ώστε αυτές να βελτιωθούν.
Χρησιμοποιήθηκε ελληνική καθώς και ξένη βιβλιογραφία. Επίσης το δείγμα μελέτης αποτέλεσαν 50 ασθενείς που νοσηλεύτηκαν τους μήνες Μάρτιο εως και Ιουλιο του 2019 στην Καρδιολογική κλινική και μονάδα Εμφραγμάτων του Γ.Ν.Ν. Χίου.
Είναι φανερό ότι υπάρχει μεγάλος αριθμός ασθενών που εκφράζει πολύ μεγάλη ικανοποίηση από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στην συγκεκριμένη κλινική. Σαφώς όμως όπως και στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει και ένας πολύ μικρός αριθμός απλά ικανοποιημένων ασθενών. Δεν μπορεί να μην αναφερθεί επίσης ότι κάποιοι ασθενείς δεν ήταν πολύ ικανοποιημένοι τόσο απο την καθαριότητα όσο και από τους χώρους εστίασης-σαλόνια μιας και δεν υπάρχουν και θα πρέπει να δοθεί έμφαση και στα δυο, προσπαθώντας να γίνεται καθημερινώς και αυστηρός έλεγχος για την καθαριότητα της κλινικής, καθώς και να ζητηθεί να διαμορφωθεί ένας μικρός χώρος εστίασης-σαλόνι για τους ασθενείς αποσκοπώντας στην ψυχαγωγία.