Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζεβελέκος, Νεκτάριος
dc.contributor.authorΤσιλεδάκη, Νεκταρία
dc.contributor.otherTsiledaki, Nectaria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-02-19T06:52:57Z
dc.date.available2020-02-19T06:52:57Z
dc.date.copyright2020-02-18
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.otherMBA/2019/00746el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4414
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ διεθνής ακαδημαϊκή βιβλιογραφία στο θέμα της δημιουργίας αξίας για τον πελάτη είναι ιδιαίτερα εκτεταμένη γιατί η δημιουργία αξίας θεωρείται ως η βάση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Ο ανταγωνισμός πλέον είναι παγκόσμιος και προκειμένου οι παραγωγοί να αποφύγουν τον πόλεμο τιμών αναζητούν διαφορετικούς τρόπους για να διαφοροποιηθούν. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι η δημιουργία αξίας μέσω διαφορετικών προσεγγίσεων πώλησης οι οποίες εστιάζουν στην παροχή αξίας. Ένα πρόβλημα ωστόσο της μέτρησης της αξίας είναι η αδυναμία ποσοτικοποίησης και μέτρησής της. Τα προγράμματα αφοσίωσης των πελατών αποτελούν έναν τρόπο, ο οποίος και αναλύεται στην παρούσα εργασία, ωστόσο δεν επαρκεί. Στην παρούσα εργασία αναλύεται η αξία του πελάτη όπως και οι σχετικές θεωρίες του Linn και του Kotler, η συν-δημιουργία αξίας, οι διαστάσεις και η διαχείριση της αξίας, η ικανοποίηση του πελάτη ως αποτέλεσμα της δημιουργίας αξίας αλλά και τη σχέση μεταξύ της πίστης, κύρους του πελάτη και προγραμμάτων αφοσίωσης. Το αποτέλεσμα είναι αφενός να γίνει μία ολοκληρωμένη ανάλυση της αξίας του πελάτη αλλά και να παρουσιασθούν μέθοδοι όπως τα προγράμματα αφοσίωσης τα οποία επαυξάνουν τα οφέλη που αποκομίζει ο πελάτης από το προϊόν ή την υπηρεσία. Η εργασία τονίζει επίσης τη σημασία της ικανοποίησης του εσωτερικού πελάτη όπως είναι ο εργαζόμενος για την παροχή αξίας στον εξωτερικό πελάτη.el_GR
dc.format.extent74 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.subjectΑξία πελάτηel_GR
dc.subjectCustomer valueel_GR
dc.titleΗ αξία των πελατώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΙnternational academic literature on customer value creation is very extensive since value creation is considered as the basis of creating a sustainable competitive advantage. Competition is now global and in order for producers to avoid price wars, different ways to be differentiated are sought. One of these ways is to create value through different sales approaches that focus on value-for-money. However, a problem of measuring value is the difficulty to quantify it. Customer loyalty programs is a way that is discussed in the present thesis however, they are not sufficient. Customer value as well as the relative Linn and Kotler theories, value co-creation, value management, customer satisfaction as a result of value creation and the relationship between faith, customer loyalty and loyalty programs are discussed herewith. The thesis results is a comprehensive analysis of customer value, as well as methods such as engagement programs that enhance the benefits that the customer derives from the product or service. The thesis also emphasizes the importance of satisfying the internal customer i.e. the employee to provide value to the external client.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record