"Social network media και marketing": Μια μελέτη περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2019-12Συγγραφέας
Βολίκα, Διονυσία
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Οι εποχές αλλάζουν, η κοινωνία μεταβάλλεται, η τεχνολογία εξαπλώνεται… Προς το χειρότερο για τους απαισιόδοξους, προς το καλύτερο για αυτούς που θέλουν να οραματίζονται το μέλλον πιο θετικά. Το σημαντικότερο είναι να συμβαδίζουμε με το περιβάλλον και να εξελισσόμαστε προς το καλύτερο κάθε φορά, γιατί η στασιμότητα και η αδράνεια είναι αυτή που οδηγεί σε τέλμα και όχι η αλλαγή.
Έτσι και η επιστήμη του Marketing, αλλάζει και εξελίσσεται προκειμένου να συμβαδίσει με την εποχή. Ένα νέο παρακλάδι ξεφυτρώνει, το Digital Marketing, και άλλο ένα, το Social Network Media, και άλλο ένα, το Mobile Marketing, και άλλο ένα και άλλο ένα, μέχρι να συνθέσουν το πάζλ της επιβίωσης για τις επιχειρήσεις σε αυτό το τόσο ευμετάβλητο περιβάλλον, με μοναδικό στόχο την ανάπτυξη νέων αγορών και τη δημιουργία πωλήσεων.
Με την παρούσα, χωρισμένη σε 4 μέρη, επιχειρήσαμε αρχικά να θυμίσουμε το παραδοσιακό μίγμα Marketing, και πως τα τελευταία χρόνια το Marketing έγινε Content Marketing, τα 4Ps έγιναν 4Εs και η αύξηση πωλήσεων έγινε αύξηση του lead generation και επίλυση προβλημάτων του δυνητικού πελάτη.
Στη συνέχεια και δεύτερο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής, καταγράψαμε τα πιο δημοφιλή Social Network Media και παρουσιάσαμε τις δυνατότητες διαφημιστικής προβολής για την κάθε πλατφόρμα.
Η τρίτη ενότητα περιλαμβάνει μια μελέτη περίπτωσης, ένα case study για τη φαρμακευτική εταιρεία Medhel, η οποία στην περίοδο κρίσης πωλήθηκε και λίγα χρόνια μετά επαναλειτουργεί, δίνοντας μεγάλη έμφαση στο Digital & Social Media Marketing. Καταστρώσαμε ένα Digital Marketing Plan και προτείναμε τα κατάλληλα digital tools για την επιτυχημένη εφαρμογή στης στρατηγικής.
Στο τέταρτο και τελευταίο μέρος εκπονήσαμε μια έρευνα με σκοπό να αντιληφθούμε το μέγεθος της χρήσης των Social Media καθώς και τον βαθμό που επιδρούν στην αγοραστική απόφαση των χρηστών. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασαν κάποια ειδικά χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς καταναλωτών που προέκυψαν από την έρευνα, για προϊόντα ευρείας χρήσης που πωλούνται αποκλειστικά από το φαρμακείο.