Show simple item record

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Ανδρέας
dc.contributor.authorΚαλλέργη, Ευγενία
dc.contributor.otherKallergi, Evgenia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-02-17T13:46:15Z
dc.date.available2020-02-17T13:46:15Z
dc.date.copyright2020-02-17
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.otherΣΔΜ/2019/00039el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4406
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ κονστρουκτιβιστική θεμελιωμένη θεωρία χρησιμοποιήθηκε για να διερευνήσει τις οπτικές δεκατριών καθηγητών Ναυτικών Αγγλικών (κΝΑ) από διάφορα συγκείμενα για τη διαδικασία της επαγγελματικής τους ανάπτυξης (ΕΑ) και τις ανάγκες της στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης (ΔΒΜ). Παρόλο που υπάρχει ενδιαφέρον και έμφαση για την ΕΑ των καθηγητών ως ένα κρίσιμο στοιχείο μόχλευσης της ποιότητας της εκπαίδευσης στην πρόσφατη βιβλιογραφία, παρατηρείται ελάχιστη προσοχή στην επαγγελματική εξέλιξη των καθηγητών Αγγλικών για Ειδικούς Σκοπούς (ΑΕΣ), ενώ οι φωνές των κΝΑ παραμένουν χωρίς να έχουν ακουστεί. Χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο-πρόσκληση δεκατρείς κΝΑ από διάφορα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ευρώπης και της Ασίας με ακαδημαϊκό υπόβαθρο με πιστοποίηση στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας έδωσαν τη συγκατάθεσή τους να συμμετάσχουν σε διεξοδικές συνεντεύξεις σε μια ποιοτική προσέγγιση για να ακουστούν οι φωνές τους. Η βασική κατηγορία, Ζώντας εν αναμονή, που ακολουθεί τη διαδικασία του Υπομένοντας τις δοκιμασίες της ναυτικοποίησης προέκυψε από την ανάλυση των δεδομένων καθώς οι συμμετέχοντες εξέφρασαν τις εμπειρίες τους από τις προσπάθειές τους να κατασκευάσουν τη νέα επαγγελματική τους ταυτότητα κατά την μύηση τους στον τομέα των ναυτικών Αγγλικών (ΝΑ) και τις συνεχείς προσπάθειές τους να διατηρούν το επαγγελματικό τους προσωπείο ενημερωμένο εντός του σημερινού παγκοσμιοποιημένου συγκειμένου των ραγδαίων αλλαγών, ενώ βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής για να κερδίσουν αναγνώριση και ισότιμη θέση με τους συναδέλφους εμπειρογνώμονες σε άλλους τομείς της Ναυτιλίας. Οι δύο τροχιές που εντοπίστηκαν στην έρευνα συνιστούν δύο διαδοχικά στάδια μιας ιεραρχικής πορείας προς ένα αναγνωρισμένο κύρος που δεν έχει ακόμη επιτευχθεί. Η δυναμική φύση αυτών των τροχιών σχηματίζει ένα σπειροειδή στροβιλισμό γύρω από την κεντρική και γραμμική επαγγελματική πορεία των κΝΑ ακολουθώντας την ανάπτυξή τους και χαράζει ένα χώρο όπου οι κΝΑ επισκέπτονται και επανεπισκέπτονται κάθε φορά που αισθάνονται ότι το επαγγελματικό τους προσωπείο αποκλίνει από το αντιληπτό ιδανικό και επιθυμητό τους. Η έρευνα εντοπίζει τη διεργασία της ΕΑ των κΝΑ μέσα σε αυτό τον εν αναμονή χώρο επιδεικνύοντας τις ιδιαιτερότητες και τις πολυπλοκότητες, όπως ορίζονται και γίνονται αντιληπτές σε πολλαπλές πραγματικότητες, οδηγώντας σε διάφορες διαδρομές υιοθετούμενες από τους συμμετέχοντες με σκοπό την ΕΑ τους και, επομένως, την σπειροειδή ανάπτυξή τους και, ως εκ τούτου, την προβάλλει παίρνοντας τη μορφή σπειροειδούς στροβιλισμού, θεωρώντας την μετεωρική της διάσταση ως βιοπολιτική με κεντρομόλα δύναμη για τον έλεγχο και διασφάλιση ότι η δυναμική αυτού του στροβιλισμού δεν απομακρύνεται από τον κεντρικό άξονά της, δηλαδή την επαγγελματική τους πορεία. Τα ευρήματα παρέχουν βαθιά γνώση των οπτικών των επαγγελματικών, θεσμικών και ψυχολογικών αναγκών και της διαδικασίας της ΕΑ των κΝΑ με νύξεις για την ενδυνάμωσή τους όχι μόνο για πιο αποτελεσματική επαγγελματική πρακτική αλλά και για πιο θεμιτή και δικαιότερη.el_GR
dc.format.extentxii, 249 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔια Βίου Μάθησηel_GR
dc.subjectContinuing educationel_GR
dc.titleLiving in a Limbo: The liminal space of maritime english teacher's professional developmentel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe constructivist grounded theory was employed to explore the perspectives of thirteen maritime English teachers (MEts) from various contexts for their professional development (PD) process and its needs in the framework of lifelong learning (LL). Although there is a growing interest and emphasis on the teachers’ PD as a crucial element leveraging quality in education in recent literature, there is scant attention to English for Specific Purposes (ESP) teachers’ professional development while MEts’ voices remain unheard. Using an online questionnaire invitation, thirteen MEts from various Higher Education institutions in Europe and Asia with an academic background of qualified English teaching gave their consent to participate in in-depth interviews within a qualitative approach for their voices to be heard. The core category, Living in a limbo, as ensuing the process of Running the gauntlet of marinization emerged from the analysis of the data as the participants expressed their experiences of their efforts to construct their new professional identity during their induction to the maritime English (ME) field and their continual endeavour to keep their professional persona up-to-date within the current globalized context of rapid changes, while in a liminal stage to gain recognition and equal status as their colleagues maritime experts in other domains. The two trajectories identified in the research constitute two consecutive stages of a rite of passage towards an established status not yet reached. The dynamic nature of these trajectories form a spiral swirl around the MEts’ central and linear professional route following their growth and carving a space which the MEts visit and re-visit whenever they feel their professional persona deviates from their perceived ideal and desirable one. The research locates the MEts’ PD process within this liminal space demonstrating the particularities and complexities, as contextually set and perceived in multiple realities, leading to various tracks adopted by participants for their PD and, thus, their spiral growth, and, therefore, views it as taking the form of a spiral swirl considering its liminality as a biopolicy with centripetal force for controlling and ensuring that the dynamics of this swirl do not stray from its central axis, that is, their professional route. The findings provide deep insight into the perspectives of MEts professional, institutional and psychological needs and their PD process with implications for their empowerment towards not only more effective professional practice but, also, more just and fairer.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record