Search
Now showing items 1-10 of 187
Ο Παπαδιαμάντης δραματοποιημένος
(2014-05-28)
Η πρώτη μου συνάντηση με το έργο του Παπαδιαμάντη έγινε κατά την περίοδο των Γυμνασιακών μου χρόνων και οι έντονες βιωματικές εμπειρίες μέσα από την ανάγνωση των έργων του, ιδιαίτερα των χριστουγεννιάτικων διηγημάτων του, ...
Η πρόσληψη του μύθου των Λαβδακίδων στον μονόλογο του Γιάννη Ρίτσου "Ισμήνη"
(2015-08-18)
Πρώτο μέλημε σε αυτή την εργασία είναι να ερμηνεύσουμε όσο το δυνατόν πιο διεξοδικά τον μονόλογο "Ισμήνη" του Ρίτσου απο την Τέταρτη Διάσταση. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε οκτώ κεφάλαια. Στο πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο ...
Προσέγγιση στο έργο του Νίκου Καζαντζάκη και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά, δια μέσου της θεατρικής αγωγής
(2015-02-12)
Η παρούσα διατριβή μάστερ με τίτλο «Προσέγγιση στο έργο του Νίκου και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά δια μέσου της θεατρικής αγωγής» εκπονήθηκε από την Ψαρουδάκη Αγάπη (St.ID 11101017), φοιτήτριας του Μεταπτυχιακού ...
Ψηφιακό και εφαρμοσμένο δράμα στην προσχολική εκπαίδευση
(2014-08-26)
Τα τελευταία χρόνια, το σύστημα εκπαίδευσης της Ελλάδας άρχισε να επαναπροσδιορίζει τους παιδαγωγικούς στόχους και τις μεθόδους του, προτάσσοντας νέους τρόπους διδασκαλίας και μάθησης. Αφήνοντας κατά μέρος παραδοσιακές ...
Παραστάσεις της Μήδειας του Ευριπίδη: Ένα παράδειγμα της πρόσληψης του αρχαίου δράματος στην Κύπρο
(2015-08-18)
Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να μελετήσει τις παραστάσεις της Μήδειας του Ευριπίδη από ελληνοκυπριακές ομάδες και θιάσους, ως ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της πρόσληψης του αρχαίου δράματος στην Κύπρο. Μελέτησα τη ...
Η σχολική παράσταση μέσα στις νέες εκπαιδευτικές και κοινωνικές συνθήκες
(2015-08-18)
Σκοπό και κεντρικό ερώτημα της παρούσας μελέτης αποτελεί η διερεύνηση του ρόλου της σχολικής παράστασης στις σύγχρονες κοινωνικές και εκπαιδευτικές συνθήκες, της πολυ-πολιτισμικής σχολικής πραγματικότητας, καθώς και η ...
Η προώθηση της φιλαναγνωσίας μέσω θεατρικών δράσεων, τεχνικών και κωδίκων
(2015-03-12)
------