Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing)

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΜΒΑ-2019-00674.pdf (1.056Mb)
    Ημερομηνία
    2019-05
    Συγγραφέας
    Μαράτου, Κωνσταντίνα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Ζούμε στην εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι τάσεις εναλλάσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Για να είναι κανείς επιτυχημένος στον κλάδο που δραστηριοποιείται, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τις τάσεις και να υιοθετεί αυτά που του αρμόζουν. Η τελευταία και πολλά υποσχόμενη τάση στο χώρο των στρατηγικών μάρκετινγκ ονομάζεται omni-channel ή αλλιώς πανκαναλική στρατηγική μάρκετινγκ. Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της πανκαναλικής στρατηγικής μάρκετινγκ και η απάντηση στο ερώτημα του κατά πόσο ένας λιανοπωλητής ευεργετείται από την εφαρμογή της. Αρχικά γίνεται μία ανασκόπηση στο παρελθόν για να συσχετιστούν οι έννοιες που αφορούν το λιανεμπόριο με την με τη σημερινή κατάσταση. Έπειτα παρουσιάζονται τα κανάλια πωλήσεων και στη συνέχεια αναλύονται όλες οι στρατηγικές μάρκετινγκ που σχετίζονται με την διαχείριση καναλιών πωλήσεων και σημείων επαφής με τους καταναλωτές. Ακολουθεί η παράθεση των βασικών πυλώνων της omni-channel στρατηγικής. Η διατριβή ολοκληρώνεται με τη μελέτη ερευνών που ελέγχουν την αποδοτικότητά της πανκαναλικής στρατηγικής και την απήχηση που έχει στους καταναλωτές όπως επίσης και παραδειγμάτων έμπρακτης την εφαρμογής της. Η omni-channel στρατηγική είναι στην ουσία η ενοποίηση του ψηφιακού κόσμου με το φυσικό κόσμο, μέσα από την ενσωμάτωση πολλών διαφορετικών καναλιών πώλησης και σημείων επαφής με τον καταναλωτή, σε μία ενιαία ολότητα μέσα στην οποία ο τελευταίος κινείται απρόσκοπτα απολαμβάνοντας μία συναρπαστική αγοραστική εμπειρία. Η στρατηγική αυτή αποδεικνύεται ότι αποτελεί πανάκεια για τους λιανοπωλητές αρκεί να χρησιμοποιείται με σύνεση και στο βαθμό που ταιριάζει σε κάθε επιχείρηση, στη λειτουργία της και στους στρατηγικούς του στόχους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4203
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013