Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την επίχειρηση Ε.Ν. ΜΑΝΟΣ Ε.Π.Ε.

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΜΒΑ-2019-00679.pdf (2.344Mb)
    Ημερομηνία
    2019-05
    Συγγραφέας
    Ματθαίου, Κλείτος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στη συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή γίνεται μία προσπάθεια δημιουργίας ενός οδικού χάρτη, ο οποίος θα καθοδηγήσει την εξεταζόμενη επιχείρηση στην επίτευξη των στόχων της. Ο οδικός χάρτης έχει τη μορφή σχεδίου μάρκετινγκ το οποίο είναι αυστηρά καθορισμένο, ρεαλιστικό και κοστολογημένο, προκειμένου να είναι άμεσα υλοποιήσιμο. Οι παράγοντες που καθιστούν την παρούσα μελέτη πρωτότυπη σχετίζονται με την ίδια την επιχείρηση αλλά και τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται. Ειδικότερα, η επιχείρηση δραστηριοποιείται στον κλάδο των πραγματογνωμόνων περιουσίας, με δίκτυο γραφείων τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, κατέχοντας μία από τις ηγετικές θέσεις. Παρέχει βιομηχανικές υπηρεσίες συμβούλευσης και απευθύνεται αποκλειστικά σε βιομηχανικούς καταναλωτές. Ο συγκεκριμένος τεχνοκρατικός κλάδος παραμένει αχαρτογράφητος και συνεπώς υπάρχει πρόσφορο έδαφος για μελέτη. Όσον αφορά την ίδια την επιχείρηση, αυτή είναι η πρώτη απόπειρα σύστασης ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ. Παράλληλα, η σύσταση σχεδίου στην παρούσα φάση είναι επιτακτική καθώς είναι η κατάλληλη στιγμή μάχης για να ανακτήσει η επιχείρηση την ηγετική της θέση στον κλάδο μετά από μία περίοδο ύφεσης. Μέσα από τη διάρθρωση της μελέτης πραγματοποιούνται διάφορα επίπεδα αναλύσεων του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης, προκειμένου να δοθούν απαντήσεις για τις βέλτιστες στρατηγικές, τα προγράμματα δράσης και το κατάλληλο μείγμα μάρκετινγκ. Οι προτεινόμενες δράσεις κοστολογούνται αλλά και καταχωρούνται σε χρονοδιάγραμμα εξυπηρετώντας συγκεκριμένους στόχους, ενώ συντάσσεται σχεδιασμός έκτακτης ανάγκης προς αντιμετώπιση εγκυμονούντων κινδύνων. Συνοψίζοντας, από την ανάλυση προκύπτει ότι η στρατηγική διαφοροποίησης είναι η καταλληλότερη για να βοηθήσει την επιχείρηση να πετύχει τους στόχους της. Οι δυνάμεις της επιχείρησης μπορούν να λειτουργήσουν καταλυτικά στον κλάδο και να της επιτρέψουν να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές της, ως προς το επίπεδο βιομηχανικών υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της. Η έννοια διαφοροποίηση θα διαχυθεί σε όλα τα επίπεδα της επιχείρησης, παίρνοντας τη μορφή συγκεκριμένων και κοστολογημένων προγραμμάτων δράσης, ώστε όλα τα τμήματα της επιχείρησης να λειτουργούν συντονισμένα προς την ίδια κατεύθυνση.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4198
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013