Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Αντώνιος
dc.contributor.authorΚιαχαγιάς, Παρασκευάς
dc.contributor.otherKiachagias, Paraskevas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-09T06:20:33Z
dc.date.available2019-07-09T06:20:33Z
dc.date.copyright2019-07-08
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2019/00348el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4140
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εποχή μας χαρακτηρίζεται από τη συνεχή τεχνολογική εξέλιξη, η οποία αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο. Μία τεχνολογία που πριν από πέντε ή δέκα χρόνια θεωρούνταν αιχμή και state of the art, σήμερα χαρακτηρίζεται ως παρωχημένη. Παρατηρούμε ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι είναι εξοικειωμένοι στο να χρησιμοποιούν συσκευές και υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ολοένα και μεγαλύτερη επέκταση του internet υψηλής ταχύτητας. Από αυτή την τεχνολογική πρόοδο δε θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστα τα Τραπεζικά Ιδρύματα και οι τραπεζικές εργασίες. Οι Τράπεζες ακολουθώντας την εξέλιξη, με σκοπό να αυξήσουν την κερδοφορία αλλά και την ικανοποίηση των πελατών τους, έχουν αναπτύξει εναλλακτικά κανάλια τραπεζικών εργασιών βασισμένα σε νέες τεχνολογίες. Με την εκπόνηση αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής, θα προσπαθήσουμε να περιγράψουμε τα είδη, παλαιά και νέα, των εναλλακτικών τραπεζικών καναλιών που έχουν αναπτυχθεί από τις Τράπεζες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που τα χαρακτηρίζουν καθώς και το βαθμό διείσδυσης και αποδοχής τους από τους πελάτες. Επίσης θα επιχειρήσουμε να περιγράψουμε πως αυτά επηρεάζουν τις τραπεζικές εργασίες, καθώς και τον πιθανό μελλοντικό τρόπο εξέλιξής τους. Τα κύρια ερευνητικά ερωτήματα στα οποία θα βασιστεί η έρευνα και θα μας απασχολήσουν θα είναι τέσσερα. Καταρχήν, θα προσπαθήσουμε να δούμε τις συναλλακτικές συνήθειες των πελατών των τραπεζών σήμερα. Δεύτερον, τους λόγους για τους οποίους χρησιμοποιούν ή όχι τα εναλλακτικά τραπεζικά δίκτυα, τρίτον εάν η ηλεκτρονική τραπεζική αναπτύσσεται σε βάρος του παραδοσιακού καταστήματος και εάν υφίσταται προοπτική να το εξαλείψει τελείως από την οικονομία και τέλος το κατά πόσο τα εναλλακτικά κανάλια έχουν ενεργό ρόλο στη φήμη μίας τράπεζας ή όχι. Για την πραγματοποίηση της έρευνας, έγινε χρήση της μεθόδου του ερωτηματολογίου σε πελάτες Τραπεζών και πιο συγκεκριμένα έρευνα μέσω του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου της Google, έτσι ώστε να έχουμε πρόσβαση σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο και αντιπροσωπευτικό δείγμα και να φτάσουμε σε ασφαλή και αποδεκτά συμπεράσματα.el_GR
dc.format.extentvi, 59 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕναλλακτικά τραπεζικά δίκτυαel_GR
dc.subjectAlternative banking networksel_GR
dc.subjecte-bankingel_GR
dc.subjectΗλεκτρονική τραπεζικήel_GR
dc.titleΕναλλακτικά κανάλια τραπεζικών εργασιών και η συνεισφορά τους στη σύγχρονη τραπεζικήel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractOur time is characterized by a continuous technological evolution, which is developing with geometric progress. A technology that was considered state of the art five or ten years ago, nowadays is described as obsolete. We notice that more and more people are familiar with the use of devices and services that lie in the cutting edge of technology and this is largely due to the increasing expansion of high-speed internet. Banking Institutions and banking operations could not be left unaffected from this technological progress. Banks follow this evolution in order to increase profitability and customer satisfaction, so they have developed alternative banking channels based on new technologies. With the elaboration of this dissertation, we will try to describe the old and the new types of alternative banking channels developed by the Banks, the advantages and disadvantages that characterize them and the degree of their infiltration and acceptance by the customers. We will also attempt to describe how these affect banking operations, as well as their possible future development. There are four main research questions on which the survey will be based and that will be studied. First of all, we will try to look into at the banking habits of bank customers nowadays. Secondly, we will investigate the reasons for using or not alternative banking networks, thirdly if electronic banking is developing at the expense of the traditional branch and if there is a prospect of completely eliminating it, and finally, whether alternative channels have an active role in the reputation of a bank or not. To conduct the survey, we used the questionnaire method for bank customers, and more specifically, research through Google's online questionnaire in order to access as large and representative sample as possible and come to safe and acceptable conclusions.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record