Επιχειρηματικό σχέδιο εταιρείας για επέκταση δραστηριότητας πώλησης αγαθών, μέσω ηλετρονικών παραγγελιών, σε υποκατάστημα επιχείρησης Super Market
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2019-05Συγγραφέας
Λαμπρόπουλος, Ιωάννης
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιπέδου μάστερ, θα παρουσιάσουμε το επιχειρηματικό σχέδιο της επιχείρησης Ι. & Σ. Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε. το οποίο απευθύνεται στην δημιουργία ενός νέου τύπου καταστήματος Super Market με On Line πώληση αγαθών. Το έναυσμα για την συγκεκριμένη μελέτη ήταν μια έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) το οποίο κατέγραφε την νέα τάση των καταναλωτών για τα επόμενα χρόνια οι οποίοι θα αγοράζουν προϊόντα Super Market επιλέγοντας τις On line Αγορές. H διατριβή αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Τα πρώτα τρία κεφάλαια αποτελούν το θεωρητικό μέρος της διατριβής και αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εισαγωγή στο επιχειρηματικό σχέδιο, περιγράφεται το θέμα, ο σκοπός, η θέση, οι περιορισμοί της διατριβής και η περιγραφή της γενικής μεθοδολογίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύχθηκε η βιβλιογραφική επισκόπηση η οποία στηρίχτηκε στην Ελληνική και Διεθνή Βιβλιογραφία και περιλαμβάνει όλες τις προσεγγίσεις για τα επιχειρηματικά σχέδια. Στο ίδιο κεφάλαιο γίνεται μια πρώτη προσέγγιση για την ανάλυση της αγοράς των Super Market με ηλεκτρονικές πωλήσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η μεθοδολογία για την δημιουργία του επιχειρηματικού σχεδίου. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνεται το πρακτικό μέρος της διατριβής και εδώ αναπτύχθηκε η ανάλυση των ευρημάτων από το ερωτηματολόγιο βάση του οποίου απαντήθηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα που είχαν τεθεί εξ’ αρχής για την βιωσιμότητα του εν λόγω εγχειρήματος και μας έδειξαν πόσο αποδοτικό θα είναι το μοντέλο Super Market με αποκλειστική διάθεση προϊόντων καθώς και την πρόθεση των καταναλωτών να εξυπηρετηθούν από ένα τέτοιου τύπου Super Market. Το ερωτηματολόγιο αναλύθηκε στατιστικά με περιγραφική ανάλυση και αφορούσε ερωτήσεις κλειστού τύπου οι οποίες απαιτούσαν πιο εύκολη ανάλυση λόγω της μη χρήσης στατιστικού πακέτου. Το επιχειρηματικό σχέδιο για το νέο υποκατάστημα της εταιρίας Ι. & Σ. Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε. βρίσκεται στο παράρτημα της εργασίας. Τέλος το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα συμπεράσματα της έρευνας και γίνεται πρόταση για μελλοντική έρευνα. Η πρόθεση των καταναλωτών έδειξε ότι την αποδοτικότητα του νέου τύπου Super Market για On Line αγορές μέσω internet την επηρεάζουν διάφοροι παράγοντες όπως οι τιμές των προϊόντων στο νέου τύπου Super Market και ο ελεύθερος χρόνος των καταναλωτών. Συνοψίζοντας, το επιχειρηματικό σχέδιο επιβεβαιώνει την καταγραφή της έρευνας από τον ΙΛΕΚΑ, (2018) και εκτιμάται ότι το νέο τύπου Super Market για την εταιρία Ι. & Σ. Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε. θα αποτελέσει έναυσμα σκέψης και άλλων επιχειρηματιών για την δημιουργία τέτοιου τύπου Super Market με στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων.